Komunikační mix pro značku Lancome

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační mix pro značku Lancome

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační mix pro značku Lancome
Autor: Kocman, Michal
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Cílem diplomové práce je navrhnout komunikační mix pro francouzskou kosmetickou značku Lancome. Komunikační mix přitom bude vycházet z celkové strategie společnosti a jejího marketingového mixu. Práce obsahuje celkovou strategii značky, popis jednotlivých částí marketingového mixu a komunikační mix. Obsahem první části jsou teoretické poznatky z literatury, druhá část obsahuje analýzu současného stavu a třetí část obsahuje návrh zmiňovaného komunikačního mixu a jeho uvedení v život v rámci českého zákazníka.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6407
Datum: 2008-04-25
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2038
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7594


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kocman_2008_dp.pdfZablokované 12.14Mb PDF Zobrazit/otevřít
kocman_2008_vp.doc 50Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kocman_2008_op.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet