Komunikační mix pro značku Lancome
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační mix pro značku Lancome |
Autor: |
Kocman, Michal
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je navrhnout komunikační mix pro francouzskou kosmetickou značku Lancome. Komunikační mix přitom bude vycházet z celkové strategie společnosti a jejího marketingového mixu. Práce obsahuje celkovou strategii značky, popis jednotlivých částí marketingového mixu a komunikační mix. Obsahem první části jsou teoretické poznatky z literatury, druhá část obsahuje analýzu současného stavu a třetí část obsahuje návrh zmiňovaného komunikačního mixu a jeho uvedení v život v rámci českého zákazníka. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6407
|
Datum:
|
2008-04-25 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2038
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7594
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet