dc.contributor.advisor |
Pavlů, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Zrníková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T19:20:17Z |
|
dc.date.available |
2013-04-25T23:00:36Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6374
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá velmi aktuálním tématem proměny marketingových komunikací v důsledku globálních změn. Globalizace znamená kompletní změnu společenské reality. V oblasti marketingových komunikací je důraz kladen na stále intenzivnější interaktivitu marketingových nástrojů. Aktuální je také koncept integrované marketingové komunikace. Proměnou prošlo tržní prostředí a změnil se i profil současných spotřebitelů. Dnešní spotřebitelé žijí v období informačního věku, mají zcela jiné potřeby a požadavky. Globalizace přinesla lidstvu mnoho pozitiv. Zároveň globální transformací vzniká řada negativních vlivů: náchylnost ke kolapsům ekonomik, problémy spojené s multikulturalismem či tlak na úspěch v rámci society. Všechny tyto aspekty se ve společnosti projevují patologickými jevy jako jsou např. kriminalita nebo alkoholismus. Právě ideové návrhy na řešení poslední zmíněné problematiky tvoří obsah projektové části diplomové práce. |
cs |
dc.format |
93 s., 8 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1621011 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2013 |
|
dc.subject |
Globalizace
|
cs |
dc.subject |
globální problémy
|
cs |
dc.subject |
integrované marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
informační a komunikační technologie
|
cs |
dc.subject |
spotřeba
|
cs |
dc.subject |
alkoholismus
|
cs |
dc.subject |
Globalization
|
en |
dc.subject |
global problems
|
en |
dc.subject |
integrated marketing communications
|
en |
dc.subject |
information and communication technologies
|
en |
dc.subject |
consumption
|
en |
dc.subject |
alcoholism
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace v kontextu s fenoménem globalizace |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing communications in the context of globalization phenomenon |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlík, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2008-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The dissertation deals with pretty up-to-date subject of transformation of marketing communications in consequence of global changeovers. The globalization means a complete modification of social reality. In the sphere of marketing communications is an even greater emphasis on the interactivity of marketing tools. The concept of integrated marketing communications is actual as well. Market environment and also a profile of the contemporary consumer have been changed. Present consumers live during the information age, they have completely different needs and demands. The globalization has brought many positive impacts to entire people. Simultaneously the global transformation implicates the number of negative impacts: susceptibility to economic collapse, problems connected with multiculturalism or push for success within the society. All these aspects express themself through pathological effects such as criminality or alcoholism. The ideological suggestions of solving the last mentioned issue create a content of the project part. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7572
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
B |
|