Marketingové komunikace v kontextu s fenoménem globalizace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace v kontextu s fenoménem globalizace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace v kontextu s fenoménem globalizace
Autor: Zrníková, Jana
Vedoucí: Pavlů, Dušan
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá velmi aktuálním tématem proměny marketingových komunikací v důsledku globálních změn. Globalizace znamená kompletní změnu společenské reality. V oblasti marketingových komunikací je důraz kladen na stále intenzivnější interaktivitu marketingových nástrojů. Aktuální je také koncept integrované marketingové komunikace. Proměnou prošlo tržní prostředí a změnil se i profil současných spotřebitelů. Dnešní spotřebitelé žijí v období informačního věku, mají zcela jiné potřeby a požadavky. Globalizace přinesla lidstvu mnoho pozitiv. Zároveň globální transformací vzniká řada negativních vlivů: náchylnost ke kolapsům ekonomik, problémy spojené s multikulturalismem či tlak na úspěch v rámci society. Všechny tyto aspekty se ve společnosti projevují patologickými jevy jako jsou např. kriminalita nebo alkoholismus. Právě ideové návrhy na řešení poslední zmíněné problematiky tvoří obsah projektové části diplomové práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6374
Datum: 2008-04-25
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2013
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 7572


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zrníková_2008_dp.pdfZablokované 1.545Mb PDF
zrníková_2008_vp.doc 93Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zrníková_2008_op.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet