dc.contributor.advisor |
Briš, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Jachanová, Romana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T19:12:12Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T19:12:12Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6349
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá problematikou měření spokojenosti zákazníků. Teoretická část práce obsahuje problematiku z managementu jakosti, orientace na zákazníka a měření v systémech managementu jakosti. Teoretické podklady slouží pro zpracování analytické části a projektového bloku. Analytická část je zaměřena na představení společnosti, nabíd-ku produktů, rozdělení zákazníků a současné hodnocení spokojenosti zákazníků. Na základě výsledků analytické části je v projektové části navrhnut systém hodnocení spokojenosti zákazníků. |
cs |
dc.format |
75 s., 6 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
911998 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
kvalita
|
cs |
dc.subject |
proces
|
cs |
dc.subject |
systém managementu jakosti
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
měření a systém hodnocení
|
cs |
dc.subject |
quality
|
en |
dc.subject |
processing
|
en |
dc.subject |
quality management system
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
measurement and system of valuation
|
en |
dc.title |
Projekt činností firmy v rámci komunikace se zákazníkem |
cs |
dc.title.alternative |
Project of company occupations in spheres of communication with customers |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Svoboda, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2008-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis takes into consideration the problems with the measurement of customer satisfaction. The theoretical part of thesis contains dilemmas of quality management, complexity of customers and measurement in quality management systems. Theoretical basis is used for processing the analytical and the project sections. The analytic part focuses on introducing the company; offered products, customer divisions and contemporary eva-luation of customers' satisfaction. Then, based on the results of the analytical part, the system is used to evaluate the satisfaction of customers. |
en |
dc.description.department |
Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/177
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Průmyslové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Industrial Engineering |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
8221
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-10 |
|
utb.result.grade |
B |
|