Projekt činností firmy v rámci komunikace se zákazníkem
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt činností firmy v rámci komunikace se zákazníkem |
Autor: |
Jachanová, Romana
|
Vedoucí: |
Briš, Petr
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá problematikou měření spokojenosti zákazníků. Teoretická část práce obsahuje problematiku z managementu jakosti, orientace na zákazníka a měření v systémech managementu jakosti. Teoretické podklady slouží pro zpracování analytické části a projektového bloku. Analytická část je zaměřena na představení společnosti, nabíd-ku produktů, rozdělení zákazníků a současné hodnocení spokojenosti zákazníků. Na základě výsledků analytické části je v projektové části navrhnut systém hodnocení spokojenosti zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6349
|
Datum:
|
2008-04-30 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů |
Studijní obor:
|
Průmyslové inženýrství |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
8221
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet