Projekt zvýšení konkurenceschopnosti a prodeje zboží Pivovaru Černá Hora, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti a prodeje zboží Pivovaru Černá Hora, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ladová, Janka
dc.contributor.author Zapletal, Michal
dc.date.accessioned 2010-07-16T19:03:11Z
dc.date.available 2013-05-05T23:00:33Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6327
dc.description.abstract Tématem této diplomové práce je projekt pro zlepšení konkurenceschopnosti a zvýšení prodejů Pivovaru Černá Hora, a.s. V první části této diplomové práce jsou teoretické informace k tomuto projektu, popis analýz a pojmů použitých v praktické části. Ve druhé části této diplomové práce jsou provedeny analýzy podniku ve vztahu k jeho mikroprostředí a makroprostředí zaměřené na nejbližší konkurenci na pivovarnickém trhu. V závěru práce je navržen projekt pro zlepšení konkurenceschopnosti a zvyšování prodejů podniku, včetně nákladové a rizikové analýzy. Tento projekt se zabývá možností proniknutí na jiný trh než regionální. Jedná se o novou podnikovou prodejnu v Praze na Smíchově, spojenou s interaktivní výstavou historických fotografií a dokumentů nejstaršího pivovaru na Moravě. Cílem práce je doporučit pivovaru optimální cestu, kterou by se měl vydávat v budoucích letech. Jak podporovat své produkty, do kterých regionů nejvíce investovat a snažit se zde zvýšit svůj tržní podíl. cs
dc.format 88 s., 10 s. příloh cs
dc.format.extent 2017064 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2013
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject zvyšování prodeje cs
dc.subject pivovar cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject strategie cs
dc.subject analýza podnikového okolí cs
dc.subject organizační členění cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject produktová řada cs
dc.subject ability to compete en
dc.subject sales increase en
dc.subject analysis of external background of company en
dc.subject brewery en
dc.subject competition en
dc.subject strategy en
dc.subject organizational structure en
dc.subject marketing mix en
dc.subject product series en
dc.title Projekt zvýšení konkurenceschopnosti a prodeje zboží Pivovaru Černá Hora, a.s. cs
dc.title.alternative The improvement project of increasing competitiveness and sale of goods in a brewery of Černá Hora, a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Taraba, Pavel
dc.date.accepted 2008-05-29
dc.description.abstract-translated The subject of this diploma thesis is a project of improved ability to compete and and sales increas of a brewery Černá Hora, a.s. In the first part of this diploma thesis are teoretical information for this project, analysis and conception description, which are used in a practical part. In the second part of my diploma thesis I am making the analyses of the company related to its micro and macro factors, specialized on the closest competition on the brewing market. At the end of my work there is a project of a competitive improvements and increasing the company sales, including the cost and risk analyses. This project is focused on the possibility of entering other market than just regional by opening a new company store in Prague Smíchov with integrated an interactive exhibition of historical photos and documents of the oldest brewery in Maravia. An objective of this diploma thesis is to recomand an optimal way, which may brewery set out in next years. How to promote their products, which regions is best for investments and try to rise their market share there. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 9530
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
zapletal_2008_dp.pdfBlocked 1.923Mb PDF View/Open
zapletal_2008_vp.doc 45Kb Microsoft Word View/Open
zapletal_2008_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account