Projekt zvýšení konkurenceschopnosti a prodeje zboží Pivovaru Černá Hora, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti a prodeje zboží Pivovaru Černá Hora, a.s. |
Autor: |
Zapletal, Michal
|
Vedoucí: |
Ladová, Janka
|
Abstrakt:
|
Tématem této diplomové práce je projekt pro zlepšení konkurenceschopnosti a zvýšení prodejů Pivovaru Černá Hora, a.s. V první části této diplomové práce jsou teoretické informace k tomuto projektu, popis analýz a pojmů použitých v praktické části. Ve druhé části této diplomové práce jsou provedeny analýzy podniku ve vztahu k jeho mikroprostředí a makroprostředí zaměřené na nejbližší konkurenci na pivovarnickém trhu. V závěru práce je navržen projekt pro zlepšení konkurenceschopnosti a zvyšování prodejů podniku, včetně nákladové a rizikové analýzy. Tento projekt se zabývá možností proniknutí na jiný trh než regionální. Jedná se o novou podnikovou prodejnu v Praze na Smíchově, spojenou s interaktivní výstavou historických fotografií a dokumentů nejstaršího pivovaru na Moravě. Cílem práce je doporučit pivovaru optimální cestu, kterou by se měl vydávat v budoucích letech. Jak podporovat své produkty, do kterých regionů nejvíce investovat a snažit se zde zvýšit svůj tržní podíl. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6327
|
Datum:
|
2008-05-05 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2013
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
9530
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet