Identifikace cílových skupin zákazníků pro firmu NTS Prometal Machining, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Miličková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T18:26:51Z |
|
dc.date.available |
2013-05-23T23:00:32Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6239
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je identifikovat cílové zákazníky pro firmu NTS Prometal Machining, s.r.o Práce je tedy v praktické části rozdělena na tři části. Jako první identifikovat současné zákazníky, dále stanovit profil potenciálního zákazníka a v poslední části identifikace zákazníka potencionálního v závislosti na analýze podle stanovených kritérií. Práce je ovlivněna kapacitou firmy, která pro ni znamená nabízený produkt. Po analyzování volných kapacit a identifikaci potencionálních zákazníků, včetně jejich hodnocení, následují návrhy a doporučení firmě, jak si získat a udržet cílové skupiny zákazníků, jenž jsou pro firmu efektivními partnery. |
cs |
dc.format |
52 s., 2 s. obr.příloh |
cs |
dc.format.extent |
5846007 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2013 |
|
dc.subject |
Trh
|
cs |
dc.subject |
Konkurence
|
cs |
dc.subject |
Podnik
|
cs |
dc.subject |
Zákazník
|
cs |
dc.subject |
Market
|
en |
dc.subject |
Competition
|
en |
dc.subject |
Customer
|
en |
dc.subject |
Company
|
en |
dc.title |
Identifikace cílových skupin zákazníků pro firmu NTS Prometal Machining, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Identification objective groups consumers for firm NTS Prometal Machining, Ltd |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2008-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of my thesis is to identify the target costumers for NTS Prometal Machining company.My taesis is divived into three parts concerning its practical section. The first task is to identify the contemporary clients. The second task is to set up a profile of potential clients. In the last section I try to emphasize the relation between the potential client and analysis of given standards. The thesis is influenced by company capacity. After analysing of free capacity and identifi-cation of potential clients. Including their evaluation there follows suggestions and recom-mendations given to the company.These suggestions refer to facts how to goin the target groups of clients who appear as effective partners for the company. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
9723
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-21 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account