Identifikace cílových skupin zákazníků pro firmu NTS Prometal Machining, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Identifikace cílových skupin zákazníků pro firmu NTS Prometal Machining, s.r.o. |
Autor: |
Miličková, Michaela
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Cílem práce je identifikovat cílové zákazníky pro firmu NTS Prometal Machining, s.r.o Práce je tedy v praktické části rozdělena na tři části. Jako první identifikovat současné zákazníky, dále stanovit profil potenciálního zákazníka a v poslední části identifikace zákazníka potencionálního v závislosti na analýze podle stanovených kritérií. Práce je ovlivněna kapacitou firmy, která pro ni znamená nabízený produkt. Po analyzování volných kapacit a identifikaci potencionálních zákazníků, včetně jejich hodnocení, následují návrhy a doporučení firmě, jak si získat a udržet cílové skupiny zákazníků, jenž jsou pro firmu efektivními partnery. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6239
|
Datum:
|
2008-05-23 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2013
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
9723
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet