Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka na trhu B2B

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka na trhu B2B

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka na trhu B2B
Author: Lekavá, Eva
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Tato práce se zabývá hodnocením spokojenosti zákazníka na trhu B2B. Zadavatelem vý-zkumu je společnost Fatra. Teoretická část seznamuje s procesem marketingového výzku-mu, zaměřeného zejména na B2B prostředí a jeho specifika. Praktická část představuje marketingový výzkum zpracovaný formou hloubkových rozhovorů a jeho závěry včetně doporučení pro zadavatele. Výzkum je zaměřen na komunikaci dodavatele a odběratele v oblasti výroby, logistiky a prodeje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6161
Date: 2008-05-12
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2013
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 7470


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
lekavá_2008_bp.pdfBlocked 2.964Mb PDF
lekavá_2008_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
lekavá_2008_op.doc 72Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account