Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka na trhu B2B

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka na trhu B2B

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka na trhu B2B
Autor: Lekavá, Eva
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Tato práce se zabývá hodnocením spokojenosti zákazníka na trhu B2B. Zadavatelem vý-zkumu je společnost Fatra. Teoretická část seznamuje s procesem marketingového výzku-mu, zaměřeného zejména na B2B prostředí a jeho specifika. Praktická část představuje marketingový výzkum zpracovaný formou hloubkových rozhovorů a jeho závěry včetně doporučení pro zadavatele. Výzkum je zaměřen na komunikaci dodavatele a odběratele v oblasti výroby, logistiky a prodeje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6161
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2013
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7470


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lekavá_2008_bp.pdfZablokované 2.964Mb PDF
lekavá_2008_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
lekavá_2008_op.doc 72Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet