Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy CAIS s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy CAIS s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Důbravová, Marcela
dc.date.accessioned 2010-07-16T17:26:35Z
dc.date.available 2013-05-23T23:00:26Z
dc.date.issued 2008-05-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6139
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou firemní komunikace se zákazníky, která může zvýšit konkurenceschopnost podniku na trhu. Pojmem zákazník je chápán dodavatel, za-městnanec i odběratel firmy. Cílem práce je analýza dosavadní komunikace se zákazníky u společnosti CAIS s.r.o. a její vliv na konkurenceschopnost podniku a vypracování návrhu na její zlepšení a zvýšení tak podnikové konkurenceschopnosti na jinak homogenním trhu. Analýza se zabývá všemi prostředky komunikace se zákazníky jako jsou kontaktní centra, internetové stránky, osobní kontakt i propagace firmy. Pomocí této analýzy zhodnotím stu-peň zavedení CRM do podnikové organizace, popřípadě možnosti a připravenost firmy na změnu dosavadní strategie firmy. V závěru navrhuji kroky a prostředky potřebné k dosažení potřebné fáze CRM a návrhy na změnu komunikace se zákazníky firmy, ale také možnosti a postupy získávání nových zá-kazníků, jakož i upevňování a prohlubování všech vztahů společnosti se zákazníky. cs
dc.format 68 s., 5 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 14491076 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2013
dc.subject CRM cs
dc.subject Customer Relationship Management cs
dc.subject komunikace se zákazníky cs
dc.subject konkurenceschop-nost cs
dc.subject vztahy cs
dc.subject hodnoty cs
dc.subject přínosy cs
dc.subject produkt cs
dc.subject rozvoj vztahů cs
dc.subject řízení vztahů cs
dc.subject péče o zákazníka cs
dc.subject prodej cs
dc.subject aktivní prodej cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject loajalita zákazníka cs
dc.subject ziskovost zákazníka cs
dc.subject strategie společnosti cs
dc.subject proces cs
dc.subject CRM en
dc.subject Customer Relationship Management en
dc.subject the communication with the customers en
dc.subject the competitiveness en
dc.subject relations en
dc.subject qualities en
dc.subject benefits en
dc.subject products en
dc.subject the development of relations en
dc.subject the relation business en
dc.subject the care of customer en
dc.subject a sale en
dc.subject an active sale en
dc.subject a sales promotion en
dc.subject the loyalty of customer en
dc.subject the profitability of customer en
dc.subject a corporate strategy en
dc.subject a process en
dc.title Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy CAIS s.r.o. cs
dc.title.alternative Customer Relationship Management (CRM) as the competitive advantage of the company CAIS s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Červinka, Martin
dc.date.accepted 2008-06-09
dc.description.abstract-translated This bachelor work concerns problems of the company communication with the customers, which can increase the competitiveness of the company on the market. The goal of this work is an analysis of the existing communication with the customers of the company CAIS s.r.o. and its influence on the company competitiveness. Another goal is an elaboration of a draft aimed for the competitiveness of the company, its improvement and increase in the usually homogeneous market. The analysis concerns all means of communication with the customers as contact centres, internet pages, a personal contact and the company propagation. By the help of this analysis I will assess the level of implementation of CRM to the business organization, eventually possibilities and company readiness for a change of the existing corporate strategy. In the conclusion of my work I suggest steps and means necessary to achieving the required phase of CRM and concepts of the change of communication with company customers and I also suggest possibilities and techniques of the acquisition of new customers as well as the strengthening and deepening of all company relations with customers. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 9773
dc.date.assigned 2008-03-21
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
důbravová_2008_bp.pdfBlocked 13.81Mb PDF View/Open
důbravová_2008_vp.doc 46Kb Microsoft Word View/Open
důbravová_2008_op.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account