Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy CAIS s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy CAIS s.r.o. |
Autor: |
Důbravová, Marcela
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou firemní komunikace se zákazníky, která může zvýšit konkurenceschopnost podniku na trhu. Pojmem zákazník je chápán dodavatel, za-městnanec i odběratel firmy. Cílem práce je analýza dosavadní komunikace se zákazníky u společnosti CAIS s.r.o. a její vliv na konkurenceschopnost podniku a vypracování návrhu na její zlepšení a zvýšení tak podnikové konkurenceschopnosti na jinak homogenním trhu. Analýza se zabývá všemi prostředky komunikace se zákazníky jako jsou kontaktní centra, internetové stránky, osobní kontakt i propagace firmy. Pomocí této analýzy zhodnotím stu-peň zavedení CRM do podnikové organizace, popřípadě možnosti a připravenost firmy na změnu dosavadní strategie firmy. V závěru navrhuji kroky a prostředky potřebné k dosažení potřebné fáze CRM a návrhy na změnu komunikace se zákazníky firmy, ale také možnosti a postupy získávání nových zá-kazníků, jakož i upevňování a prohlubování všech vztahů společnosti se zákazníky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6139
|
Datum:
|
2008-05-23 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2013
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
9773
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet