Animace v reklamě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Slivka, Ondrej
|
|
dc.contributor.author |
Rucká, Iva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T17:24:08Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T17:24:08Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6137
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je přinést pohled na animovanou reklamu, na její vývoj a nové trendy, jako významného komunikačního prostředku. Animace prochází v dnešní době, díky novým technologiím, velikým rozvojem a získává si nezastupitelné místo v reklamním průmyslu. Práce je doprovázena mnohými výroky slavných umělců o reklamě a to kladnými i zápornými a je jenom na čtenáři, jaký úsudek si udělá. Sama vnáším i svůj pohled na výroky slavných a ne vždy se vším souhlasím. Jsou to názory odborníků určitě ve své době poplatné, ale dnes mnohdy nicneříkající. Zabývám se morálkou a důvody, proč zvolit právě animovanou reklamu. Druhá část je praktická ve formě přípravy animované reklamy, pro neziskovou organizaci, zabývající se mezilidskými vztahy v rodině a životním prostředím. Vytvořila jsem scénář a storyboard s doplněním výtvarných návrhů připravených na rozpohybování. Chtěla jsem, aby reklamní spot působil jako ruční práce, ne technicky. Praktická část doplňuje teoretickou a přibližuje, jak taková animovaná reklama vzniká. Celá práce může sloužit pro reklamní a marketingové pracovníky, kteří se často rozhodují, jaký typ reklamy zvolit, nebo může sloužit studentům uměleckých škol, jako výukový materiál. |
cs |
dc.format |
74 str. |
cs |
dc.format.extent |
9789638 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Animace
|
cs |
dc.subject |
Reklama
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
Animation
|
en |
dc.subject |
Advertising
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.title |
Animace v reklamě |
cs |
dc.title.alternative |
Animation in Advertising |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Živocký, Jan |
|
dc.date.accepted |
2008-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this work is to bring the look on the animated advertising, it's progression and new trends as important comware. Nowadays the animation goes through huge development and due to new technology gets unforgettable place in advertising industry. The work is accompanied by many positive and negative statements of famous artists about advertising and it depends only on the reader what will be his judgement. I bring my personal opinion on their statements and not always agree with them. These opinions of specialists were in their time surely highly valued but nowadays often without any meaning. I deal with the moral and reason why to choose just the animated advertising. The second part is practical in form of preparation of animated advertising, for non-profit association conversant with human relations in family and environment. I have created scenario and storyboard with addition of graphic proposals prepared on making of movement. I wanted the advertisement shot look like hand-made work, not technical. The practical part supports theoretical and shows how actually animated advertising has been created. This work can minister to advertising and marketing personnel who always decide what type of advertising to choose from or it can also minister to students from art schools as tutorial material. |
en |
dc.description.department |
Ústav produktového designu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/127
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Fine Arts |
en |
dc.identifier.stag |
8175
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
D |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account