Animace v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Animace v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Animace v reklamě
Autor: Rucká, Iva
Vedoucí: Slivka, Ondrej
Abstrakt: Cílem této práce je přinést pohled na animovanou reklamu, na její vývoj a nové trendy, jako významného komunikačního prostředku. Animace prochází v dnešní době, díky novým technologiím, velikým rozvojem a získává si nezastupitelné místo v reklamním průmyslu. Práce je doprovázena mnohými výroky slavných umělců o reklamě a to kladnými i zápornými a je jenom na čtenáři, jaký úsudek si udělá. Sama vnáším i svůj pohled na výroky slavných a ne vždy se vším souhlasím. Jsou to názory odborníků určitě ve své době poplatné, ale dnes mnohdy nicneříkající. Zabývám se morálkou a důvody, proč zvolit právě animovanou reklamu. Druhá část je praktická ve formě přípravy animované reklamy, pro neziskovou organizaci, zabývající se mezilidskými vztahy v rodině a životním prostředím. Vytvořila jsem scénář a storyboard s doplněním výtvarných návrhů připravených na rozpohybování. Chtěla jsem, aby reklamní spot působil jako ruční práce, ne technicky. Praktická část doplňuje teoretickou a přibližuje, jak taková animovaná reklama vzniká. Celá práce může sloužit pro reklamní a marketingové pracovníky, kteří se často rozhodují, jaký typ reklamy zvolit, nebo může sloužit studentům uměleckých škol, jako výukový materiál.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6137
Datum: 2008-05-09
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav produktového designu
Studijní obor: Multimedia a design
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 8175


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
rucká_2008_bp.pdfZablokované 9.336Mb PDF
rucká_2008_vp.doc 30.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
rucká_2008_op.doc 64.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet