Návrh komunikační strategie České Mountainbikové Asociace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikační strategie České Mountainbikové Asociace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Slavík, Petr
dc.date.accessioned 2010-07-16T17:20:22Z
dc.date.available 2010-07-16T17:20:22Z
dc.date.issued 2008-04-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6129
dc.description.abstract ABSTRAKT Diplomová práce "Návrh komunikační strategie České Mountainbikové Asociace" se zabývá studiem marketingové komunikace, kterou aplikuje na specifické prostředí neziskového sektoru. V teoretické části se práce věnuje obecné deskripci neziskového sektoru a v návaznosti na ni se zabývá studiem marketingové komunikace. Na základě teoretických poznatků je pak v praktické části práce podrobena analýze marketingová komunikace České Mountainbikové Asociace, ve které je hodnoceno provedení jednotlivých komunikačních aktivit. Práce ve svém závěru předkládá návrh komunikační strategie organizace na jeden rok. cs
dc.format 100 cs
dc.format.extent 2057666 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce není přístupná
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject NNO cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject ČeMBA cs
dc.subject non-profit organization en
dc.subject non-profit sector en
dc.subject NGO en
dc.subject communication strategy en
dc.subject communication en
dc.subject marketing communication en
dc.subject ČeMBA en
dc.title Návrh komunikační strategie České Mountainbikové Asociace cs
dc.title.alternative Communication strategy of the Czech Mountainbike Asociation en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2008-05-30
dc.description.abstract-translated The thesis "Communication strategy of the Czech Mountainbiking Asociation" is engaded in fields of marketing communications, which are applicated to specificity of non-profit sector. The theoretical part describes common theory of non-profit sector and marketing communication. This thesis analyses Czech Mountainbiking Asociation marketing communication and the execution of its communication activities. The findings on the state of current communication are implemented into marketing research of CeMBA's membership base. Research results are put into propositions for organization's communication strategy for the next calendar year. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7560
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
slavík_2008_dp.pdfBlocked 1.962Mb PDF View/Open
slavík_2008_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
slavík_2008_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account