Návrh komunikační strategie České Mountainbikové Asociace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh komunikační strategie České Mountainbikové Asociace |
Autor: |
Slavík, Petr
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
ABSTRAKT Diplomová práce "Návrh komunikační strategie České Mountainbikové Asociace" se zabývá studiem marketingové komunikace, kterou aplikuje na specifické prostředí neziskového sektoru. V teoretické části se práce věnuje obecné deskripci neziskového sektoru a v návaznosti na ni se zabývá studiem marketingové komunikace. Na základě teoretických poznatků je pak v praktické části práce podrobena analýze marketingová komunikace České Mountainbikové Asociace, ve které je hodnoceno provedení jednotlivých komunikačních aktivit. Práce ve svém závěru předkládá návrh komunikační strategie organizace na jeden rok. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6129
|
Datum:
|
2008-04-25 |
Dostupnost:
|
Práce není přístupná |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7560
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet