dc.contributor.advisor |
Kašpárková, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Hapl, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T17:09:39Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:24Z |
|
dc.date.issued |
2008-06-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6099
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá hodnocením žáků a pojmy s touto činností souvisejícími. Teoretická část je rozdělena na čtyři oblasti. První oblast přináší stručné pojednání o obsahu a významu základních pedagogických pojmů vztažených k hodnocení žáků. Druhá oblast specifikuje požadavky pro hodnocení žáků na středních školách plynoucí z legislativy. Ve třetí oblasti se autor zabývá hodnotícími činnostmi učitelů na vybrané střední škole a podle nich se snaží vymezit rozvíjené složky žákovy osobnosti s vazbou na klíčové kompetence. Čtvrtá oblast poskytuje informace o typech a vlastnostech administrativních pomůcek pro klasifikaci, používaných na vybrané střední škole a dále předkládá požadavky na vlastnosti softwarového řešení pro podporu klasifikace některých vyučujících. Praktická část vychází z poznatků části teoretické a v návaznosti na legislativu a požadavky vyučujících se zabývá návrhem aplikace sloužící jako pomůcka pro administrativu spojenou s klasifikací. |
cs |
dc.format |
118 s., 15 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2962335 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.06.2010 |
|
dc.subject |
student
|
en |
dc.subject |
assesment
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
application
|
en |
dc.subject |
system
|
en |
dc.subject |
objectives
|
en |
dc.subject |
activity
|
en |
dc.subject |
notes
|
en |
dc.subject |
competency
|
en |
dc.subject |
method
|
en |
dc.subject |
function
|
en |
dc.subject |
classification
|
en |
dc.subject |
criterion
|
en |
dc.subject |
tools
|
en |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
hodnocení
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
aplikace
|
cs |
dc.subject |
systém
|
cs |
dc.subject |
cíl
|
cs |
dc.subject |
činnost
|
cs |
dc.subject |
notes
|
cs |
dc.subject |
kompetence
|
cs |
dc.subject |
metoda
|
cs |
dc.subject |
funkce
|
cs |
dc.subject |
klasifikace
|
cs |
dc.subject |
kritérium
|
cs |
dc.subject |
pomůcky
|
cs |
dc.title |
Softwarové řešení pro podporu průběžného hodnocení žáků SŠ ve výuce |
cs |
dc.title.alternative |
Software solution for continuous assesment of secondary school pupils during educational process |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Biolek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2008-06-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis concerns the assesment of students with its related terms and sphere. The theoretical part is divided into four areas. The first one brings summary information about the meaning of the assesment and the evaluation definitions. Next area specifies legislative requirements for the assesment of the students at secondary schools. The third part consists of description of the assesment activities at the chosen school and related to the process of achieving student's main competencies. The last one offers the information about some kinds of administrative tools and their attributes helping the teacher to keep a record of the assesment. This part also illustrates requirements for such tools mentioned by some teachers. The practical part of this thesis uses the information gathered in the theoretical part for setting up the objectives, creating system design and making the implementation of the new software application supporting assesment at secondary schools. |
en |
dc.description.department |
Ústav automatizace a řídicí techniky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/91
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro základní a střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Elementary and Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.identifier.stag |
9812
|
|
dc.date.assigned |
2008-02-22 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
hodnocení žáků
|
cs |
local.subject |
software
|
cs |
local.subject |
středoškolští studenti
|
cs |
local.subject |
evaluation of school children
|
en |
local.subject |
software
|
en |
local.subject |
secondary school students
|
en |