dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Tomanová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T13:15:35Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T13:15:35Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/606
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá implementací CRM do společnosti J.P.PLAST. Nejdříve jsou v teoretické části zpracována teoretická východiska pro práci, o která se opírá následující praktická část obsahující analýzu současné úrovně řízení vztahů se zákazníky ve firmě J.P.PLAST a samotný projekt implementace CRM do společnosti. Projekt se zabývá počáteční fází implementace CRM a obsahuje segmentaci zákazníků firmy podle vybraných kritérií a přiřazení komunikačních a marketingových přístupů jednotlivým segmentům. Dále stanovuje standardy individuální obsluhy zákazníků pomocí referentů prodeje a v poslední části se věnuje systémům pro získávání nových zákazníků. |
cs |
dc.format |
74 s., 5 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1193830 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
cs |
dc.subject |
segmentace zákazníků
|
cs |
dc.subject |
strategie CRM
|
cs |
dc.subject |
databáze zákazníků
|
cs |
dc.subject |
výzkum spokojenosti zákazníků
|
cs |
dc.subject |
individuální přístup
|
cs |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
en |
dc.subject |
customer's segmentation
|
en |
dc.subject |
CRM strategy
|
en |
dc.subject |
customer's database
|
en |
dc.subject |
customer's sattisfaction research
|
en |
dc.subject |
individual approach
|
en |
dc.title |
Projekt zavádění CRM ve společnosti J.P.PLAST, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of implementing CRM in the company J.P.PLAST, s.r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Koller, Lukáš |
|
dc.date.accepted |
2006-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master thesis deals with topic of Customer Relationship Management. The goal of the paper is to implement CRM strategy into a certain company, J.P.PLAST. The thesis consists of three main parts - theoretical, analytical and the project. At first, there are presented basic theoretical issues concerning CRM that create the base for the practical part. The analysis includes the basic facts about the company J.P.PLAST and description of the current state of the Customer Relationship Management. The project focuses on the starting phase of the implementation of CRM into a company and includes segmentation of the customers according to certain criterions and choosing the right approach for each segment. Furthermore it determines the standards of individual servicing of the customers and in the last chapter there are suggested methods for gaining new customers. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3742
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
A |
|