Projekt zavádění CRM ve společnosti J.P.PLAST, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zavádění CRM ve společnosti J.P.PLAST, s.r.o. |
Autor: |
Tomanová, Petra
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá implementací CRM do společnosti J.P.PLAST. Nejdříve jsou v teoretické části zpracována teoretická východiska pro práci, o která se opírá následující praktická část obsahující analýzu současné úrovně řízení vztahů se zákazníky ve firmě J.P.PLAST a samotný projekt implementace CRM do společnosti. Projekt se zabývá počáteční fází implementace CRM a obsahuje segmentaci zákazníků firmy podle vybraných kritérií a přiřazení komunikačních a marketingových přístupů jednotlivým segmentům. Dále stanovuje standardy individuální obsluhy zákazníků pomocí referentů prodeje a v poslední části se věnuje systémům pro získávání nových zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/606
|
Datum:
|
2006-05-09 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
3742
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet