Projekt marketingové komunikace pro zavedení nového výrobku společnosti LINEA NIVNICE a.s. na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace pro zavedení nového výrobku společnosti LINEA NIVNICE a.s. na trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Ambrosová, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-16T16:35:02Z
dc.date.available 2018-05-05T23:00:12Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6023
dc.description.abstract Tato diplomová práce je vypracována pro společnost LINEA NIVNICE a.s. Hlavním účelem jejího zpracování je doporučit firmě komunikační marketingovou kampaň pro zavedení nového výrobku na trh. Práce je rozdělena do tří hlavních částí: teoretické, analytické a projektové. Teoretická část se zabývá oblastmi výrobek a značka, životní cyklus výrobku, marketingová komunikace a marketingový výzkum. Tedy teoretickými východisky využitými při zpracování praktické části diplomové práce. V analytické části je charakterizována firma a její marketingová komunikace, provedena SWOT a Porterova analýza firmy. Analýza trhu má nastínit, jak si firma na trhu stojí. Stěžejní je dotazníkový průzkum, který analyzuje situaci kolem nového výrobku na trhu. Projektová část zahrnuje projekt, který vychází především z dotazníkového šetření a nabídne firmě návrh komunikační kampaně pro zavedení nového výrobku na český trh. V závěru podrobuji projekt nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 108 s., 15 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 2937352 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018
dc.subject Klíčová slova: marketingová komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject zavedení nového výrobku na trh cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject public relations cs
dc.subject výrobek cs
dc.subject životní cyklus výrobku cs
dc.subject Keywords: marketing communication en
dc.subject advertisement en
dc.subject implementation a new product on the mar-ket en
dc.subject sales promotion en
dc.subject public relations en
dc.subject product en
dc.subject product life cycle en
dc.title Projekt marketingové komunikace pro zavedení nového výrobku společnosti LINEA NIVNICE a.s. na trh cs
dc.title.alternative Project of marketing communications for implementation a new product of the company LINEA NIVNICE Inc. on market. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hanák, Stanislav
dc.date.accepted 2008-05-26
dc.description.abstract-translated This thesis is elaborated for LINEA NIVNICE Inc. The main aim of this thesis is recommended for company communication marketing campaign for implementation a new product on the market. This thesis is divided into three parts: theoretical, analytical and project. Theoretical part deals with themes like product and brand, product life cycle, marketing communication and marketing research. These themes are important for elaboration practical part of thesis. Analytical part characteristic company and her marketing communication, includes SWOT and Porter analyses. Analysis of market outline situation for company on market. Main part of analytical section is questionnaire research, which analyses situation for a new product on the Czech market. The last part is project, which is based on questionnaire research. Project offers to company proposal of communication campaign for implementation a new product on the Czech market. Project is subjected cost and risk analyses. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8187
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
ambrosová_2008_dp.pdfBlocked 2.801Mb PDF View/Open
ambrosová_2008_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
ambrosová_2008_op.doc 46Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account