dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Ambrosová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T16:35:02Z |
|
dc.date.available |
2018-05-05T23:00:12Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6023
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je vypracována pro společnost LINEA NIVNICE a.s. Hlavním účelem jejího zpracování je doporučit firmě komunikační marketingovou kampaň pro zavedení nového výrobku na trh. Práce je rozdělena do tří hlavních částí: teoretické, analytické a projektové. Teoretická část se zabývá oblastmi výrobek a značka, životní cyklus výrobku, marketingová komunikace a marketingový výzkum. Tedy teoretickými východisky využitými při zpracování praktické části diplomové práce. V analytické části je charakterizována firma a její marketingová komunikace, provedena SWOT a Porterova analýza firmy. Analýza trhu má nastínit, jak si firma na trhu stojí. Stěžejní je dotazníkový průzkum, který analyzuje situaci kolem nového výrobku na trhu. Projektová část zahrnuje projekt, který vychází především z dotazníkového šetření a nabídne firmě návrh komunikační kampaně pro zavedení nového výrobku na český trh. V závěru podrobuji projekt nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
108 s., 15 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
2937352 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018 |
|
dc.subject |
Klíčová slova: marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
zavedení nového výrobku na trh
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
výrobek
|
cs |
dc.subject |
životní cyklus výrobku
|
cs |
dc.subject |
Keywords: marketing communication
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
implementation a new product on the mar-ket
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
product life cycle
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace pro zavedení nového výrobku společnosti LINEA NIVNICE a.s. na trh |
cs |
dc.title.alternative |
Project of marketing communications for implementation a new product of the company LINEA NIVNICE Inc. on market. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hanák, Stanislav |
|
dc.date.accepted |
2008-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is elaborated for LINEA NIVNICE Inc. The main aim of this thesis is recommended for company communication marketing campaign for implementation a new product on the market. This thesis is divided into three parts: theoretical, analytical and project. Theoretical part deals with themes like product and brand, product life cycle, marketing communication and marketing research. These themes are important for elaboration practical part of thesis. Analytical part characteristic company and her marketing communication, includes SWOT and Porter analyses. Analysis of market outline situation for company on market. Main part of analytical section is questionnaire research, which analyses situation for a new product on the Czech market. The last part is project, which is based on questionnaire research. Project offers to company proposal of communication campaign for implementation a new product on the Czech market. Project is subjected cost and risk analyses. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
8187
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-14 |
|
utb.result.grade |
B |
|