Projekt marketingové komunikace pro zavedení nového výrobku společnosti LINEA NIVNICE a.s. na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace pro zavedení nového výrobku společnosti LINEA NIVNICE a.s. na trh

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace pro zavedení nového výrobku společnosti LINEA NIVNICE a.s. na trh
Author: Ambrosová, Jana
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Tato diplomová práce je vypracována pro společnost LINEA NIVNICE a.s. Hlavním účelem jejího zpracování je doporučit firmě komunikační marketingovou kampaň pro zavedení nového výrobku na trh. Práce je rozdělena do tří hlavních částí: teoretické, analytické a projektové. Teoretická část se zabývá oblastmi výrobek a značka, životní cyklus výrobku, marketingová komunikace a marketingový výzkum. Tedy teoretickými východisky využitými při zpracování praktické části diplomové práce. V analytické části je charakterizována firma a její marketingová komunikace, provedena SWOT a Porterova analýza firmy. Analýza trhu má nastínit, jak si firma na trhu stojí. Stěžejní je dotazníkový průzkum, který analyzuje situaci kolem nového výrobku na trhu. Projektová část zahrnuje projekt, který vychází především z dotazníkového šetření a nabídne firmě návrh komunikační kampaně pro zavedení nového výrobku na český trh. V závěru podrobuji projekt nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6023
Date: 2008-05-05
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 8187


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ambrosová_2008_dp.pdfBlocked 2.801Mb PDF View/Open
ambrosová_2008_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
ambrosová_2008_op.doc 46Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account