Podpora marketingu s využitím finančních prostředků ze Strukturálních fondů Evropské unie pro firmu XY s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Král, Ladislav
|
|
dc.contributor.author |
Mikudíková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T16:28:13Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T16:28:13Z |
|
dc.date.issued |
2007-12-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6006
|
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářské práce je Podpora marketingu s využitím finančních prostředků ze Strukturálních fondů Evropské unie v programovacích období 2007 - 2013 se zaměřením na Operační program Podnikání a inovace- Program Marketing. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám využitím marketingu pro firmu XY s.r.o, veletrhy, strukturálními fondy EU, popisuji Operační program Podnikání a inovace a představuji Programu Marketing, jeho právní stránku a úkoly a dále vymezením základních pojmů. V praktické části jsem představila firmu Vilia Koutná, firmu XY s. r.o. a popsala mezinárodní veletrh Euro Shop 2008. Zpracovala jsem postup při tvorbě konkrétního Projektu Marketing. Popsala jsem jednotlivé kroky, které jsem musela při tvorbě projektu uskutečnit. Zpracovala jsem potřebné podklady pro schválení projektu. Cílem práce je získání dotace pro žadatele na veletrh v Německu s využitím finančních prostředků ze strukturálních fondů Evropské unie. |
cs |
dc.format |
136 s., 7 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
8780060 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
veletrh
|
cs |
dc.subject |
Fondy Evropské unie
|
cs |
dc.subject |
Strukturální fondy
|
cs |
dc.subject |
Podpora
|
cs |
dc.subject |
Projekt
|
cs |
dc.subject |
Program Marketing
|
cs |
dc.subject |
Podnikatelský záměr
|
cs |
dc.subject |
Registrační žádost
|
cs |
dc.subject |
Plná žádost
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Trade Fair
|
en |
dc.subject |
EU Fonds
|
en |
dc.subject |
Structural Fonds
|
en |
dc.subject |
Support
|
en |
dc.subject |
Project
|
en |
dc.subject |
Programme Marketing
|
en |
dc.subject |
business studies
|
en |
dc.subject |
The Registration Application
|
en |
dc.subject |
The Full Application
|
en |
dc.title |
Podpora marketingu s využitím finančních prostředků ze Strukturálních fondů Evropské unie pro firmu XY s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The Marketing support with use of Financial Resources of European Union Structural Fonds of company XY s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šedová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2008-01-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main theme I discuss in my first degree work is The Marketing support with use of Financial Resources of European Union structural Fonds in the 2007-2013 period it is focused on the Operational Programme caled Innovation and Enterprenenship - Programme Marketing. The work is devided into theoretical and practical part. In the theoretical part I deal with use of XY s.r.o. marketing, trade fairs European Union, structural fonds, I describe Operational programme Innovation and Enterprenenship - Programme Marketing and I introduce Programme Marketing, its legal status and its tasks and main concepts. In the practical part I introduced company Vilia Koutná, company XY s.r.o. and I described international trade fair Euro Shop 2008. I put together the procedure of producing the particular Project Marketing. I described individual steps which I had to undertake during my work on the project. I compiled sources needed for the approval of the project. The aim of my work is to gain the grant for the applicant which will be used for the trade fair in Germany witch use of financial resources of EU structural fonds. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
7391
|
|
dc.date.assigned |
2007-10-05 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account