Podpora marketingu s využitím finančních prostředků ze Strukturálních fondů Evropské unie pro firmu XY s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Podpora marketingu s využitím finančních prostředků ze Strukturálních fondů Evropské unie pro firmu XY s.r.o. |
Autor: |
Mikudíková, Hana
|
Vedoucí: |
Král, Ladislav
|
Abstrakt:
|
Tématem bakalářské práce je Podpora marketingu s využitím finančních prostředků ze Strukturálních fondů Evropské unie v programovacích období 2007 - 2013 se zaměřením na Operační program Podnikání a inovace- Program Marketing. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám využitím marketingu pro firmu XY s.r.o, veletrhy, strukturálními fondy EU, popisuji Operační program Podnikání a inovace a představuji Programu Marketing, jeho právní stránku a úkoly a dále vymezením základních pojmů. V praktické části jsem představila firmu Vilia Koutná, firmu XY s. r.o. a popsala mezinárodní veletrh Euro Shop 2008. Zpracovala jsem postup při tvorbě konkrétního Projektu Marketing. Popsala jsem jednotlivé kroky, které jsem musela při tvorbě projektu uskutečnit. Zpracovala jsem potřebné podklady pro schválení projektu. Cílem práce je získání dotace pro žadatele na veletrh v Německu s využitím finančních prostředků ze strukturálních fondů Evropské unie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6006
|
Datum:
|
2007-12-07 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7391
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet