Projekt zavádění databázového marketingu do firmy Studio77

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavádění databázového marketingu do firmy Studio77

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Bittnarová, Jarmila
dc.date.accessioned 2010-07-16T16:14:23Z
dc.date.available 2018-05-05T23:00:12Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5971
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je navrhnout projekt zavádění databázového marketingu do firmy Studio77, které poskytuje veškeré služby týkající se zakázkové fotografie. V první části jsou rozebrány literární prameny, které se týkají problematiky databázového marketingu. Dále jsou v práci analyzovány podmínky pro zavádění databázového marketingu do Studia77, a to ve čtyřech oblastech - produkt, zákazníci, zaměstnanci a ekonomický systém, a jsou zde identifikovány příležitosti, které pro studio z analýzy vyplývají. V závěrečné části je vypracován projekt zavedení databázového marketingu do studia, jsou zde analyzovány náklady na projekt a zvážena rizika, která by projekt mohla ohrozit. cs
dc.format 74 s., 6 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1671377 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018
dc.subject databázový marketing cs
dc.subject marketing cs
dc.subject data cs
dc.subject informace cs
dc.subject databáze cs
dc.subject database marketing en
dc.subject marketing en
dc.subject data en
dc.subject information en
dc.subject database en
dc.title Projekt zavádění databázového marketingu do firmy Studio77 cs
dc.title.alternative Project of database marketing implementation to the Studio77 company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hájek, Jakub
dc.date.accepted 2008-05-26
dc.description.abstract-translated The aim this master thesis is draw up a project of implementation database marketing to the firm Studio77 that provides all services concerning custom photograph. In the first part are out of print literary sources that the concern problems database marketing. Further are in master thesis analysed conditions for loading database marketing to the Studio77, namely in four regions - product, customers, staff and economic system, and are here identified purposes that for studio from analyses follow. In final parts is high - wrought project implementation database marketing to the studio, are here analysed cost on project and contemplated diversification that the would project she could have endanger. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8191
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
bittnarová_2008_dp.pdfBlocked 1.593Mb PDF View/Open
bittnarová_2008_vp.doc 146.5Kb Microsoft Word View/Open
bittnarová_2008_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account