dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Bittnarová, Jarmila
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T16:14:23Z |
|
dc.date.available |
2018-05-05T23:00:12Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5971
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je navrhnout projekt zavádění databázového marketingu do firmy Studio77, které poskytuje veškeré služby týkající se zakázkové fotografie. V první části jsou rozebrány literární prameny, které se týkají problematiky databázového marketingu. Dále jsou v práci analyzovány podmínky pro zavádění databázového marketingu do Studia77, a to ve čtyřech oblastech - produkt, zákazníci, zaměstnanci a ekonomický systém, a jsou zde identifikovány příležitosti, které pro studio z analýzy vyplývají. V závěrečné části je vypracován projekt zavedení databázového marketingu do studia, jsou zde analyzovány náklady na projekt a zvážena rizika, která by projekt mohla ohrozit. |
cs |
dc.format |
74 s., 6 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1671377 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018 |
|
dc.subject |
databázový marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
data
|
cs |
dc.subject |
informace
|
cs |
dc.subject |
databáze
|
cs |
dc.subject |
database marketing
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
data
|
en |
dc.subject |
information
|
en |
dc.subject |
database
|
en |
dc.title |
Projekt zavádění databázového marketingu do firmy Studio77 |
cs |
dc.title.alternative |
Project of database marketing implementation to the Studio77 company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hájek, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2008-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim this master thesis is draw up a project of implementation database marketing to the firm Studio77 that provides all services concerning custom photograph. In the first part are out of print literary sources that the concern problems database marketing. Further are in master thesis analysed conditions for loading database marketing to the Studio77, namely in four regions - product, customers, staff and economic system, and are here identified purposes that for studio from analyses follow. In final parts is high - wrought project implementation database marketing to the studio, are here analysed cost on project and contemplated diversification that the would project she could have endanger. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
8191
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-14 |
|
utb.result.grade |
B |
|