Projekt zavádění databázového marketingu do firmy Studio77
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zavádění databázového marketingu do firmy Studio77 |
Author: |
Bittnarová, Jarmila
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je navrhnout projekt zavádění databázového marketingu do firmy Studio77, které poskytuje veškeré služby týkající se zakázkové fotografie. V první části jsou rozebrány literární prameny, které se týkají problematiky databázového marketingu. Dále jsou v práci analyzovány podmínky pro zavádění databázového marketingu do Studia77, a to ve čtyřech oblastech - produkt, zákazníci, zaměstnanci a ekonomický systém, a jsou zde identifikovány příležitosti, které pro studio z analýzy vyplývají. V závěrečné části je vypracován projekt zavedení databázového marketingu do studia, jsou zde analyzovány náklady na projekt a zvážena rizika, která by projekt mohla ohrozit. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5971
|
Date:
|
2008-05-05 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
8191
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account