Projekt zavádění databázového marketingu do firmy Studio77

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavádění databázového marketingu do firmy Studio77

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zavádění databázového marketingu do firmy Studio77
Author: Bittnarová, Jarmila
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Cílem diplomové práce je navrhnout projekt zavádění databázového marketingu do firmy Studio77, které poskytuje veškeré služby týkající se zakázkové fotografie. V první části jsou rozebrány literární prameny, které se týkají problematiky databázového marketingu. Dále jsou v práci analyzovány podmínky pro zavádění databázového marketingu do Studia77, a to ve čtyřech oblastech - produkt, zákazníci, zaměstnanci a ekonomický systém, a jsou zde identifikovány příležitosti, které pro studio z analýzy vyplývají. V závěrečné části je vypracován projekt zavedení databázového marketingu do studia, jsou zde analyzovány náklady na projekt a zvážena rizika, která by projekt mohla ohrozit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5971
Date: 2008-05-05
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 8191


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bittnarová_2008_dp.pdfBlocked 1.593Mb PDF View/Open
bittnarová_2008_vp.doc 146.5Kb Microsoft Word View/Open
bittnarová_2008_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account