Projekt zavádění prvku Customer Relationship Management (CRM) pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy METRUM s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Veselý, Patrik
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T15:51:11Z |
|
dc.date.available |
2013-08-15T23:00:29Z |
|
dc.date.issued |
2008-08-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5924
|
|
dc.description.abstract |
Ve své práci se zabývám historií a vývojem systému CRM, popisuji jeho základní funkce a přednosti. Poukazuji na 3 základní prvky, na kterých je systém CRM postaven a které spolu vzájemně neoddělitelně souvisí. Zabývám se obdobím rozhodování, budováním systému a vlastní implementací dat do CRM. V další části popisuji současnou situaci ve firmě METRUM s.r.o., kde je systém CRM úspěšně aplikován a využíván. V současné době zde probíhá projekt zaměřený na segmentaci zákazníků a práci s nimi. Projekt se zaměřuje na zefektivnění práce jednotlivých obchodních zástupců a získání trvalé výhody z práce zaměřené na významné zákazníky daného segmentu. |
cs |
dc.format |
76 s., 1 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
834646 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 15.08.2013 |
|
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
znalostní společnost
|
cs |
dc.subject |
podnikový informační systém
|
cs |
dc.subject |
segmentace zákazníků
|
cs |
dc.subject |
implementace
|
cs |
dc.subject |
call centrum
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
knowledge society
|
en |
dc.subject |
company information system
|
en |
dc.subject |
segmentation of customers
|
en |
dc.subject |
implementation
|
en |
dc.subject |
call centrum
|
en |
dc.title |
Projekt zavádění prvku Customer Relationship Management (CRM) pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy METRUM s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of implementing CRM components with the view of increasing METRUM Ltd. competitive strenght. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kratochvíl, Petr |
|
dc.date.accepted |
2008-09-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my work I concern myself with history and development of CRM system. I describe its main functions and advantages. I refer to three main elements of CRM system and their contexture. I deal with periods of determination, construction and implementation of data to CRM system. In the next part of my work I describe present situation in company METRUM LtD, where the CRM system was already implemented and so far is being used perfectly. In present day the company proceed a segmentation project of customers and their work together. The project target useful cooperation of salesmen and it also tries to gain lasting advantage by working with the most important customers of segment. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
veřejné |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
8960
|
|
dc.date.assigned |
2008-06-16 |
|
utb.result.grade |
D |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account