Projekt zavádění prvku Customer Relationship Management (CRM) pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy METRUM s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zavádění prvku Customer Relationship Management (CRM) pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy METRUM s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zavádění prvku Customer Relationship Management (CRM) pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy METRUM s.r.o.
Autor: Veselý, Patrik
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Ve své práci se zabývám historií a vývojem systému CRM, popisuji jeho základní funkce a přednosti. Poukazuji na 3 základní prvky, na kterých je systém CRM postaven a které spolu vzájemně neoddělitelně souvisí. Zabývám se obdobím rozhodování, budováním systému a vlastní implementací dat do CRM. V další části popisuji současnou situaci ve firmě METRUM s.r.o., kde je systém CRM úspěšně aplikován a využíván. V současné době zde probíhá projekt zaměřený na segmentaci zákazníků a práci s nimi. Projekt se zaměřuje na zefektivnění práce jednotlivých obchodních zástupců a získání trvalé výhody z práce zaměřené na významné zákazníky daného segmentu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5924
Datum: 2008-08-15
Dostupnost: Práce bude přístupná bez omezení od 15.08.2013
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 8960


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
veselý_2008_dp.pdf 815.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
veselý_2008_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
veselý_2008_op.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet