Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro získávání nových zákazníků vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro získávání nových zákazníků vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Ferencová, Marie
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:51Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:51Z
dc.date.issued 2025-07-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/59062
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá využitím marketingového mixu k získávání nových zákazníků ve společnosti Veganstore.cz, která se specializuje na prodej veganských produktů. Cílem je analyzovat současné marketingové aktivity podniku, zhodnotit jejich efektivitu a navrhnout opatření pro zvýšení zákaznické základny. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy v oblasti marketingového mixu, prostředí a výzkumu. Praktická část zahrnuje analýzu marketingové situace firmy, SWOT a PESTE analýzu, dotazníkové šetření a rozhovor s majitelem. Projektová část obsahuje návrh osmi akčních plánů zaměřených na jednotlivé prvky marketingového mixu, doplněných o časovou, nákladovou a rizikovou analýzu. Výsledkem je soubor doporučení pro efektivní oslovení nových zákazníků a posílení pozice firmy na trhu.
dc.format 137 s. (211 782 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingové prostředí cs
dc.subject PESTE analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject customer en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing environment en
dc.subject PESTE analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro získávání nových zákazníků vybrané společnosti
dc.title.alternative Project of Using Marketing Mix Tools to Acquire New Customers of a Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Fafílek, Michael
dc.date.accepted 2025-09-02
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the use of the marketing mix to acquire new customers for Veganstore.cz, a company specializing in vegan products. The aim is to analyze current marketing activities, evaluate their effectiveness, and propose measures to expand the customer base. The theoretical part defines key concepts of the marketing mix, environment, and research. The practical part includes an analysis of the company's marketing situation, SWOT and PESTE analyses, a questionnaire survey, and an interview with the owner. The project section presents eight action plans focused on optimizing individual elements of the marketing mix, including time, cost, and risk analyses. The outcome is a set of recommendations to help the company attract new customers and strengthen its market position.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 72039
dc.date.submitted 2025-08-07


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account