Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro získávání nových zákazníků vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro získávání nových zákazníků vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro získávání nových zákazníků vybrané společnosti
Autor: Ferencová, Marie
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá využitím marketingového mixu k získávání nových zákazníků ve společnosti Veganstore.cz, která se specializuje na prodej veganských produktů. Cílem je analyzovat současné marketingové aktivity podniku, zhodnotit jejich efektivitu a navrhnout opatření pro zvýšení zákaznické základny. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy v oblasti marketingového mixu, prostředí a výzkumu. Praktická část zahrnuje analýzu marketingové situace firmy, SWOT a PESTE analýzu, dotazníkové šetření a rozhovor s majitelem. Projektová část obsahuje návrh osmi akčních plánů zaměřených na jednotlivé prvky marketingového mixu, doplněných o časovou, nákladovou a rizikovou analýzu. Výsledkem je soubor doporučení pro efektivní oslovení nových zákazníků a posílení pozice firmy na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/59062
Datum: 2025-07-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet