The Project of Creating a Business Strategy for a New Private High School
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
The Project of Creating a Business Strategy for a New Private High School |
| Author: |
Vláhová, Alžběta
|
| Advisor: |
Kwarteng, Michael Adu
|
|
Abstract:
|
Diplomová práce se věnuje projektu podnikové strategie nové soukromé střední školy v Královehradeckém kraji v České republice. Cílem práce bylo zjistit, zda nabídka středoškolského vzdělání v regionu odpovídá aktuálním trendům v oblasti vzdělávání a marketingu, jaký typ školy v regionu chybí a navrhnout nový koncept školy v souladu s výsledky průzkumu trhu. Teoretická část se věnuje tématům firemních strategií, marketingu a aplikovanému marketingu ve školství. Druhá část se zaměřuje na analýzu současného prostředí a průzkumu trhu mezi žáky 9. tříd základních škol a jejich rodiči. Ve třetí části je navržen projekt komplexní podnikové strategie školy s důrazem na značku, design a marketingovou komunikaci. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Práce poukazuje na nedostatky v úrovni středoškolského vzdělávání v regionu a reflektuje aktuální potřeby studentů obzvlášť v oblasti mezinárodního přístupu k výuce. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/59053
|
|
Date:
|
2025-02-10 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Discipline:
|
Design management |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account