dc.contributor.advisor |
Pavlů, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Darmovzalová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T15:39:24Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:24Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5901
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce " Vliv a působení reklamy na dětského spotřebitele " se zabývá tématem vlivu reklamy a médií na dospívající dívky. Teoretická část je zaměřena na obecné znalosti z oblasti reklamy a jejího působení na spotřebitele. Hlavním cílem práce je vysledovat na provedených výzkumech souvislosti mezi sledováním reklamy mladými dívkami a jejich představami o ideálu krásy. Práce si klade za úkol vyzkoumat, do jaké míry mohou mít tyto představy negativní dopad na psychický a zdravotní vývoj dívek. V závěru jsem se navrhla způsob komunikace zaměřený na rizikovou věkovou hranici dívek, která je období dospívá-ní. |
cs |
dc.format |
73 s., přílohy 16 s. |
cs |
dc.format.extent |
3108490 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2010 |
|
dc.subject |
vliv reklamy
|
cs |
dc.subject |
dospívající dívky
|
cs |
dc.subject |
dětská reklama
|
cs |
dc.subject |
poruchy příjmu potravy
|
cs |
dc.subject |
mentální anorexie
|
cs |
dc.subject |
mentální bulimie
|
cs |
dc.subject |
ideál krásy
|
cs |
dc.subject |
influence of advertisement
|
en |
dc.subject |
adolescent girls
|
en |
dc.subject |
childrens's advertisement
|
en |
dc.subject |
eating disorders
|
en |
dc.subject |
anorexia nervosa
|
en |
dc.subject |
mental bulimy
|
en |
dc.subject |
beauty ideal
|
en |
dc.title |
Vliv a působení reklamy na dětského spotřebitele |
cs |
dc.title.alternative |
Influence of advertisement interested in children's consumer |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Černý, Mikuláš |
|
dc.date.accepted |
2008-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's work named " Influence of advertisement focused on children's consumer" is concentrated with incidence of commercial and media aimed to adolescent girls. The the-oretical part is concentrated with general knowledge about advertising and it's incidence on children's consumer. The main task is to find out the connection between watching com-mercials at media and vision of beauty idols of adolescent girls. The work deals with these vision of beauty idols and it's hypothetical incidence on psychological and health estate. At the end I have projected the manner of communication aimed to high-risk aged girls, that is pubescence. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7449
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
A |
|