Vliv a působení reklamy na dětského spotřebitele

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv a působení reklamy na dětského spotřebitele

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Darmovzalová, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-16T15:39:24Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:24Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5901
dc.description.abstract Bakalářská práce " Vliv a působení reklamy na dětského spotřebitele " se zabývá tématem vlivu reklamy a médií na dospívající dívky. Teoretická část je zaměřena na obecné znalosti z oblasti reklamy a jejího působení na spotřebitele. Hlavním cílem práce je vysledovat na provedených výzkumech souvislosti mezi sledováním reklamy mladými dívkami a jejich představami o ideálu krásy. Práce si klade za úkol vyzkoumat, do jaké míry mohou mít tyto představy negativní dopad na psychický a zdravotní vývoj dívek. V závěru jsem se navrhla způsob komunikace zaměřený na rizikovou věkovou hranici dívek, která je období dospívá-ní. cs
dc.format 73 s., přílohy 16 s. cs
dc.format.extent 3108490 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2010
dc.subject vliv reklamy cs
dc.subject dospívající dívky cs
dc.subject dětská reklama cs
dc.subject poruchy příjmu potravy cs
dc.subject mentální anorexie cs
dc.subject mentální bulimie cs
dc.subject ideál krásy cs
dc.subject influence of advertisement en
dc.subject adolescent girls en
dc.subject childrens's advertisement en
dc.subject eating disorders en
dc.subject anorexia nervosa en
dc.subject mental bulimy en
dc.subject beauty ideal en
dc.title Vliv a působení reklamy na dětského spotřebitele cs
dc.title.alternative Influence of advertisement interested in children's consumer en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Černý, Mikuláš
dc.date.accepted 2008-05-30
dc.description.abstract-translated This bachelor's work named " Influence of advertisement focused on children's consumer" is concentrated with incidence of commercial and media aimed to adolescent girls. The the-oretical part is concentrated with general knowledge about advertising and it's incidence on children's consumer. The main task is to find out the connection between watching com-mercials at media and vision of beauty idols of adolescent girls. The work deals with these vision of beauty idols and it's hypothetical incidence on psychological and health estate. At the end I have projected the manner of communication aimed to high-risk aged girls, that is pubescence. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7449
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
darmovzalová_2008_bp.pdfBlocked 2.964Mb PDF View/Open
darmovzalová_2008_vp.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open
darmovzalová_2008_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account