Vliv a působení reklamy na dětského spotřebitele
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vliv a působení reklamy na dětského spotřebitele |
Author: |
Darmovzalová, Jana
|
Advisor: |
Pavlů, Dušan
|
Abstract:
|
Bakalářská práce " Vliv a působení reklamy na dětského spotřebitele " se zabývá tématem vlivu reklamy a médií na dospívající dívky. Teoretická část je zaměřena na obecné znalosti z oblasti reklamy a jejího působení na spotřebitele. Hlavním cílem práce je vysledovat na provedených výzkumech souvislosti mezi sledováním reklamy mladými dívkami a jejich představami o ideálu krásy. Práce si klade za úkol vyzkoumat, do jaké míry mohou mít tyto představy negativní dopad na psychický a zdravotní vývoj dívek. V závěru jsem se navrhla způsob komunikace zaměřený na rizikovou věkovou hranici dívek, která je období dospívá-ní. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5901
|
Date:
|
2008-05-12 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2010
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
7449
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account