Společenská odpovědnost firem a její role při budování značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Společenská odpovědnost firem a její role při budování značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Společenská odpovědnost firem a její role při budování značky
Autor: Dvořáková, Michaela
Vedoucí: Dolínková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá společenskou odpovědností a jejím vlivem na budování značky. Teoretická část se věnuje základním poznatkům v oblasti společenské odpovědnosti a budováním značky. Praktická část představuje značku Albert a její současné společensky odpovědné aktivity, analyzuje fakta získaná pomocí kvantitativního výzkumu a věnuje se také klimatickému plánu společnosti a konkurenční analýze. Cílem projektové části je návrh efektivního komunikačního konceptu značky, který vychází ze získaných informací v praktické části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58852
Datum: 2025-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet