Společenská odpovědnost firem a její role při budování značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Společenská odpovědnost firem a její role při budování značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Dvořáková, Michaela
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:42Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:42Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58852
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá společenskou odpovědností a jejím vlivem na budování značky. Teoretická část se věnuje základním poznatkům v oblasti společenské odpovědnosti a budováním značky. Praktická část představuje značku Albert a její současné společensky odpovědné aktivity, analyzuje fakta získaná pomocí kvantitativního výzkumu a věnuje se také klimatickému plánu společnosti a konkurenční analýze. Cílem projektové části je návrh efektivního komunikačního konceptu značky, který vychází ze získaných informací v praktické části.
dc.format 113 stran (143 570 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject společenská odpovědnost firem cs
dc.subject CSR cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject značka cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject maloobchod cs
dc.subject Albert cs
dc.subject Ahold Delhaize cs
dc.subject klimatický plán cs
dc.subject corporate social responsibility en
dc.subject CSR en
dc.subject brand building en
dc.subject branding en
dc.subject marketing communication en
dc.subject consumer behaviour en
dc.subject retail en
dc.subject Albert en
dc.subject Ahold Delhaize en
dc.subject climate plan en
dc.title Společenská odpovědnost firem a její role při budování značky
dc.title.alternative Corporate Social Responsibility and Its Impact on Brand Building
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Benyahya, Petra
dc.date.accepted 2025-05-20
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on corporate social responsibility and its impact on brand building. The theoretical part explores fundamental concepts related to corporate social responsibility and brand development. The practical part introduces the Albert brand and its current socially responsible activities, analyzes data obtained through quantitative research, and also examines the company's climate plan and a competitive analysis. The aim of the project section is to propose an effective communication concept for the brand, based on the insights gathered in the practical part.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71742
dc.date.submitted 2025-04-11


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account