Společenská odpovědnost firem a její role při budování značky
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Dolínková, Olga
|
|
| dc.contributor.author |
Dvořáková, Michaela
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:42Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:42Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-31 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58852
|
|
| dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá společenskou odpovědností a jejím vlivem na budování značky. Teoretická část se věnuje základním poznatkům v oblasti společenské odpovědnosti a budováním značky. Praktická část představuje značku Albert a její současné společensky odpovědné aktivity, analyzuje fakta získaná pomocí kvantitativního výzkumu a věnuje se také klimatickému plánu společnosti a konkurenční analýze. Cílem projektové části je návrh efektivního komunikačního konceptu značky, který vychází ze získaných informací v praktické části. |
|
| dc.format |
113 stran (143 570 znaků) |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
společenská odpovědnost firem
|
cs |
| dc.subject |
CSR
|
cs |
| dc.subject |
budování značky
|
cs |
| dc.subject |
značka
|
cs |
| dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
| dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
| dc.subject |
maloobchod
|
cs |
| dc.subject |
Albert
|
cs |
| dc.subject |
Ahold Delhaize
|
cs |
| dc.subject |
klimatický plán
|
cs |
| dc.subject |
corporate social responsibility
|
en |
| dc.subject |
CSR
|
en |
| dc.subject |
brand building
|
en |
| dc.subject |
branding
|
en |
| dc.subject |
marketing communication
|
en |
| dc.subject |
consumer behaviour
|
en |
| dc.subject |
retail
|
en |
| dc.subject |
Albert
|
en |
| dc.subject |
Ahold Delhaize
|
en |
| dc.subject |
climate plan
|
en |
| dc.title |
Společenská odpovědnost firem a její role při budování značky |
|
| dc.title.alternative |
Corporate Social Responsibility and Its Impact on Brand Building |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Benyahya, Petra |
|
| dc.date.accepted |
2025-05-20 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on corporate social responsibility and its impact on brand building. The theoretical part explores fundamental concepts related to corporate social responsibility and brand development. The practical part introduces the Albert brand and its current socially responsible activities, analyzes data obtained through quantitative research, and also examines the company's climate plan and a competitive analysis. The aim of the project section is to propose an effective communication concept for the brand, based on the insights gathered in the practical part. |
|
| dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.identifier.stag |
71742
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-11 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account