Návrh marketingovej strategie pro společnost Electro-Magnetic působící v oblasti vysokofrekvenčních zdrojů a indukčních ohřevů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh marketingovej strategie pro společnost Electro-Magnetic působící v oblasti vysokofrekvenčních zdrojů a indukčních ohřevů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh marketingovej strategie pro společnost Electro-Magnetic působící v oblasti vysokofrekvenčních zdrojů a indukčních ohřevů
Autor: Čulíková, Michaela
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Diplomová práca sa zameriava na návrh marketingovej stratégie pre spoločnosť Electro-Magnetic, ktorá pôsobí v oblasti elektrotechnických riešení a komponentov. Cieľom práce je identifikovať aktuálne výzvy v oblasti marketingovej komunikácie, distribúcie a budovania značky a navrhnúť udržateľnú a realizovateľnú marketingovú stratégiu. Súčasťou práce je analýza interných a externých faktorov, výskum vnímania značky, ako aj formulácia strategických odporúčaní so zameraním na B2B segment.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58850
Datum: 2025-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet