Návrh marketingovej strategie pro společnost Electro-Magnetic působící v oblasti vysokofrekvenčních zdrojů a indukčních ohřevů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Návrh marketingovej strategie pro společnost Electro-Magnetic působící v oblasti vysokofrekvenčních zdrojů a indukčních ohřevů |
| Autor: |
Čulíková, Michaela
|
| Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práca sa zameriava na návrh marketingovej stratégie pre spoločnosť Electro-Magnetic, ktorá pôsobí v oblasti elektrotechnických riešení a komponentov. Cieľom práce je identifikovať aktuálne výzvy v oblasti marketingovej komunikácie, distribúcie a budovania značky a navrhnúť udržateľnú a realizovateľnú marketingovú stratégiu. Súčasťou práce je analýza interných a externých faktorov, výskum vnímania značky, ako aj formulácia strategických odporúčaní so zameraním na B2B segment. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58850
|
|
Datum:
|
2025-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet