Návrh marketingovej strategie pro společnost Electro-Magnetic působící v oblasti vysokofrekvenčních zdrojů a indukčních ohřevů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingovej strategie pro společnost Electro-Magnetic působící v oblasti vysokofrekvenčních zdrojů a indukčních ohřevů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Čulíková, Michaela
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:42Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:42Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58850
dc.description.abstract Diplomová práca sa zameriava na návrh marketingovej stratégie pre spoločnosť Electro-Magnetic, ktorá pôsobí v oblasti elektrotechnických riešení a komponentov. Cieľom práce je identifikovať aktuálne výzvy v oblasti marketingovej komunikácie, distribúcie a budovania značky a navrhnúť udržateľnú a realizovateľnú marketingovú stratégiu. Súčasťou práce je analýza interných a externých faktorov, výskum vnímania značky, ako aj formulácia strategických odporúčaní so zameraním na B2B segment.
dc.format 121
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject B2B marketing cs
dc.subject marketingová stratégia cs
dc.subject priemyselné technológie cs
dc.subject vysokofrekvenčné zdroje cs
dc.subject indukčné ohrevy cs
dc.subject B2B marketing en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject industrial technologies en
dc.subject high-frequency sources en
dc.subject induction heating en
dc.title Návrh marketingovej strategie pro společnost Electro-Magnetic působící v oblasti vysokofrekvenčních zdrojů a indukčních ohřevů
dc.title.alternative Marketing Strategy Proposal for Electro-Magnetic: Specializing in High-frequency Power Sources and Induction Heating
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2025-05-20
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on the design of a marketing strategy for the company Electro-Magnetic, which operates in the field of electrical engineering solutions and components. The aim of the thesis is to identify current challenges in marketing communication, distribution, and brand building, and to propose a sustainable and feasible marketing strategy. The thesis includes an analysis of internal and external factors, research on brand perception, as well as the formulation of strategic recommendations with a focus on the B2B segment.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71740
dc.date.submitted 2025-04-11


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account