Storytelling a možnosti jeho využití v influencer marketingu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Storytelling a možnosti jeho využití v influencer marketingu |
| Autor: |
Zykova, Viktoriia
|
| Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá využitím storytellingu v rámci influencer marketingu jako nástroje pro budování důvěry a emočního propojení se zákazníky. Práce vychází z rostoucího vlivu sociálních médií a měnícího se chování spotřebitelů, kteří upřednostňují obsah postavený na autenticitě a hodnotách. Cílem je analyzovat, jakým způsobem lze storytelling využít k posílení značky, a to na příkladu společnosti Ovečkárna. Výzkum kombinuje kvalitativní a kvantitativní metody za účelem navrhnutí praktických doporučení pro efektivní využití storytellingu v influencer marketingu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58834
|
|
Datum:
|
2025-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet