Storytelling a možnosti jeho využití v influencer marketingu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Storytelling a možnosti jeho využití v influencer marketingu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Storytelling a možnosti jeho využití v influencer marketingu
Autor: Zykova, Viktoriia
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá využitím storytellingu v rámci influencer marketingu jako nástroje pro budování důvěry a emočního propojení se zákazníky. Práce vychází z rostoucího vlivu sociálních médií a měnícího se chování spotřebitelů, kteří upřednostňují obsah postavený na autenticitě a hodnotách. Cílem je analyzovat, jakým způsobem lze storytelling využít k posílení značky, a to na příkladu společnosti Ovečkárna. Výzkum kombinuje kvalitativní a kvantitativní metody za účelem navrhnutí praktických doporučení pro efektivní využití storytellingu v influencer marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58834
Datum: 2025-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet