Storytelling a možnosti jeho využití v influencer marketingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Storytelling a možnosti jeho využití v influencer marketingu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Zykova, Viktoriia
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:41Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:41Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58834
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá využitím storytellingu v rámci influencer marketingu jako nástroje pro budování důvěry a emočního propojení se zákazníky. Práce vychází z rostoucího vlivu sociálních médií a měnícího se chování spotřebitelů, kteří upřednostňují obsah postavený na autenticitě a hodnotách. Cílem je analyzovat, jakým způsobem lze storytelling využít k posílení značky, a to na příkladu společnosti Ovečkárna. Výzkum kombinuje kvalitativní a kvantitativní metody za účelem navrhnutí praktických doporučení pro efektivní využití storytellingu v influencer marketingu.
dc.format 95 s. (144 230 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject storytelling cs
dc.subject influencer marketing cs
dc.subject autenticita cs
dc.subject emoce cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject komunikace značky cs
dc.subject storytelling en
dc.subject influencer marketing en
dc.subject authenticity en
dc.subject emotions en
dc.subject social media en
dc.subject brand communication en
dc.title Storytelling a možnosti jeho využití v influencer marketingu
dc.title.alternative Exploring the Possibilities of Storytelling in Influencer Marketing
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zábojová, Romana
dc.date.accepted 2025-05-19
dc.description.abstract-translated Thesis focuses on the use of storytelling within influencer marketing as a tool for building trust and emotional connection with customers. It reflects the growing influence of social media and the changing behavior of consumers, who tend to prefer content based on authenticity and values. The aim is to analyze how storytelling can strengthen brand perception, using the example of the company Ovečkárna. The research combines qualitative and quantitative methods to develop practical recommendations for the effective use of storytelling in influencer marketing.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71720
dc.date.submitted 2025-04-11


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account