Storytelling a možnosti jeho využití v influencer marketingu
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
| dc.contributor.author |
Zykova, Viktoriia
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:41Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:41Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-31 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58834
|
|
| dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá využitím storytellingu v rámci influencer marketingu jako nástroje pro budování důvěry a emočního propojení se zákazníky. Práce vychází z rostoucího vlivu sociálních médií a měnícího se chování spotřebitelů, kteří upřednostňují obsah postavený na autenticitě a hodnotách. Cílem je analyzovat, jakým způsobem lze storytelling využít k posílení značky, a to na příkladu společnosti Ovečkárna. Výzkum kombinuje kvalitativní a kvantitativní metody za účelem navrhnutí praktických doporučení pro efektivní využití storytellingu v influencer marketingu. |
|
| dc.format |
95 s. (144 230 znaků). |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
storytelling
|
cs |
| dc.subject |
influencer marketing
|
cs |
| dc.subject |
autenticita
|
cs |
| dc.subject |
emoce
|
cs |
| dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
| dc.subject |
komunikace značky
|
cs |
| dc.subject |
storytelling
|
en |
| dc.subject |
influencer marketing
|
en |
| dc.subject |
authenticity
|
en |
| dc.subject |
emotions
|
en |
| dc.subject |
social media
|
en |
| dc.subject |
brand communication
|
en |
| dc.title |
Storytelling a možnosti jeho využití v influencer marketingu |
|
| dc.title.alternative |
Exploring the Possibilities of Storytelling in Influencer Marketing |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Zábojová, Romana |
|
| dc.date.accepted |
2025-05-19 |
|
| dc.description.abstract-translated |
Thesis focuses on the use of storytelling within influencer marketing as a tool for building trust and emotional connection with customers. It reflects the growing influence of social media and the changing behavior of consumers, who tend to prefer content based on authenticity and values. The aim is to analyze how storytelling can strengthen brand perception, using the example of the company Ovečkárna. The research combines qualitative and quantitative methods to develop practical recommendations for the effective use of storytelling in influencer marketing. |
|
| dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.identifier.stag |
71720
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-11 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account