Marketingová strategie vlastní značky knihkupectví

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie vlastní značky knihkupectví

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Vondroušová, Adéla
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:41Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:41Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58832
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na analýzu tvorby marketingové strategie pro vlastní značku knihkupectví v kontextu českého knižního trhu. Cílem práce je identifikovat klíčové faktory úspěšného budování značky a navrhnout efektivní marketingovou strategii, která zohledňuje specifické potřeby a preference cílové skupiny. V teoretické části jsou prozkoumány teorie a metodiky týkající se brandingu, komunikace značky a její pozice na trhu. Praktická část se věnuje analýze konkurence, výzkumu preferencí čtenářů a konkrétnímu návrhu marketingového mixu a komunikačního plánu pro novou značku knihkupectví. Výsledky ukazují, že klíčovými faktory úspěchu jsou nejen kvalitní sortiment, ale i schopnost vytvářet komunitní prostor a diferencovat se od konkurence.
dc.format 94 s. (149 936 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject branding cs
dc.subject knihkupectví cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject analýza trhu cs
dc.subject vizuální identita značky cs
dc.subject verbální identita značky cs
dc.subject značka cs
dc.subject marketing strategy en
dc.subject branding en
dc.subject bookstore en
dc.subject competition en
dc.subject target group en
dc.subject communication mix en
dc.subject market analysis en
dc.subject visual brand identity en
dc.subject verbal brand identity en
dc.subject brand en
dc.title Marketingová strategie vlastní značky knihkupectví
dc.title.alternative Bookstore Brand Marketing Strategy
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2025-05-20
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on the analysis of the creation of a marketing strategy for a bookstore's own brand in the context of the Czech book market. The aim of the thesis is to identify key factors for successful brand building and to propose an effective marketing strategy that takes into account the specific needs and preferences of the target group. The theoretical part examines theories and methodologies related to branding, brand communication and its position on the market. The practical part is devoted to the analysis of competition, research on reader preferences and the specific design of a marketing mix and communication plan for a new bookstore brand. The results show that the key factors of success are not only a quality assortment, but also the ability to create a community space and differentiate oneself from the competition.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71718
dc.date.submitted 2025-04-04


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account