Marketingová strategie vlastní značky knihkupectví
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
| dc.contributor.author |
Vondroušová, Adéla
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:41Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:41Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-31 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58832
|
|
| dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu tvorby marketingové strategie pro vlastní značku knihkupectví v kontextu českého knižního trhu. Cílem práce je identifikovat klíčové faktory úspěšného budování značky a navrhnout efektivní marketingovou strategii, která zohledňuje specifické potřeby a preference cílové skupiny. V teoretické části jsou prozkoumány teorie a metodiky týkající se brandingu, komunikace značky a její pozice na trhu. Praktická část se věnuje analýze konkurence, výzkumu preferencí čtenářů a konkrétnímu návrhu marketingového mixu a komunikačního plánu pro novou značku knihkupectví. Výsledky ukazují, že klíčovými faktory úspěchu jsou nejen kvalitní sortiment, ale i schopnost vytvářet komunitní prostor a diferencovat se od konkurence. |
|
| dc.format |
94 s. (149 936 znaků) |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
| dc.subject |
branding
|
cs |
| dc.subject |
knihkupectví
|
cs |
| dc.subject |
konkurence
|
cs |
| dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
| dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
| dc.subject |
analýza trhu
|
cs |
| dc.subject |
vizuální identita značky
|
cs |
| dc.subject |
verbální identita značky
|
cs |
| dc.subject |
značka
|
cs |
| dc.subject |
marketing strategy
|
en |
| dc.subject |
branding
|
en |
| dc.subject |
bookstore
|
en |
| dc.subject |
competition
|
en |
| dc.subject |
target group
|
en |
| dc.subject |
communication mix
|
en |
| dc.subject |
market analysis
|
en |
| dc.subject |
visual brand identity
|
en |
| dc.subject |
verbal brand identity
|
en |
| dc.subject |
brand
|
en |
| dc.title |
Marketingová strategie vlastní značky knihkupectví |
|
| dc.title.alternative |
Bookstore Brand Marketing Strategy |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
| dc.date.accepted |
2025-05-20 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on the analysis of the creation of a marketing strategy for a bookstore's own brand in the context of the Czech book market. The aim of the thesis is to identify key factors for successful brand building and to propose an effective marketing strategy that takes into account the specific needs and preferences of the target group. The theoretical part examines theories and methodologies related to branding, brand communication and its position on the market. The practical part is devoted to the analysis of competition, research on reader preferences and the specific design of a marketing mix and communication plan for a new bookstore brand. The results show that the key factors of success are not only a quality assortment, but also the ability to create a community space and differentiate oneself from the competition. |
|
| dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.identifier.stag |
71718
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-04 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account