Marketingová strategie vlastní značky knihkupectví

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie vlastní značky knihkupectví

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie vlastní značky knihkupectví
Autor: Vondroušová, Adéla
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na analýzu tvorby marketingové strategie pro vlastní značku knihkupectví v kontextu českého knižního trhu. Cílem práce je identifikovat klíčové faktory úspěšného budování značky a navrhnout efektivní marketingovou strategii, která zohledňuje specifické potřeby a preference cílové skupiny. V teoretické části jsou prozkoumány teorie a metodiky týkající se brandingu, komunikace značky a její pozice na trhu. Praktická část se věnuje analýze konkurence, výzkumu preferencí čtenářů a konkrétnímu návrhu marketingového mixu a komunikačního plánu pro novou značku knihkupectví. Výsledky ukazují, že klíčovými faktory úspěchu jsou nejen kvalitní sortiment, ale i schopnost vytvářet komunitní prostor a diferencovat se od konkurence.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58832
Datum: 2025-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet