Projekt hodnocení zákazníků přepravní společnosti s cílem rozšíření portfolia nabízených služeb
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Taraba, Pavel
|
|
| dc.contributor.author |
Horehleď, Petr
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:22Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:22Z |
|
| dc.date.issued |
2024-12-02 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58452
|
|
| dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá návrhem projektu hodnocení zákazníků přepravní společnosti s cílem rozšířit portfolio nabízených služeb. Hlavním cílem práce bylo vytvořit projekt, který představí efektivní a prakticky využitelný systém hodnocení zákazníků. Hlavním pilířem byla vícekriteriální metoda, jež slouží jako základní nástroj pro vyhodnocení zákaznické struktury. Na základě zjištěných výsledků jsou navrženy konkrétní kroky vedoucí k implementaci hodnoticího systému do praxe. Práce tak přináší komplexní řešení, které může firmě pomoci při strategickém rozhodování a rozvoji vztahů se zákazníky. |
|
| dc.format |
75 |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
vícekriteriální metoda
|
cs |
| dc.subject |
projekt
|
cs |
| dc.subject |
hodnocení
|
cs |
| dc.subject |
zákaznická spokojenost
|
cs |
| dc.subject |
zákaznická loajalita
|
cs |
| dc.subject |
multicriteria method
|
en |
| dc.subject |
project
|
en |
| dc.subject |
evaluation
|
en |
| dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
| dc.subject |
customer loyalty
|
en |
| dc.title |
Projekt hodnocení zákazníků přepravní společnosti s cílem rozšíření portfolia nabízených služeb |
|
| dc.title.alternative |
The Project of Evaluating the Customers of the Transport Company with the Aim of Expanding the Portfolio of Sevices Offered |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Molnár, Vieroslav |
|
| dc.date.accepted |
2025-05-28 |
|
| dc.description.abstract-translated |
Master's thesis deals with the design of a customer evaluation project for a transport company with the aim of expanding the portfolio of services offered. The main objective of the thesis was to create a project that would present an effective and practically usable customer evaluation system. The main pillar was the multi-criteria method, which serves as a basic tool for evaluating the customer structure. Based on the results obtained, specific steps are proposed to implement the evaluation system into practice. The thesis thus brings a comprehensive solution that can help the company in strategic decision-making and development of customer relationships. |
|
| dc.description.department |
Ústav logistiky |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Bezpečnost logistických systémů |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Security of Logistic Systems |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Bezpečnost společnosti |
cs |
| dc.identifier.stag |
71202
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-22 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account