Projekt hodnocení zákazníků přepravní společnosti s cílem rozšíření portfolia nabízených služeb

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt hodnocení zákazníků přepravní společnosti s cílem rozšíření portfolia nabízených služeb

Show simple item record

dc.contributor.advisor Taraba, Pavel
dc.contributor.author Horehleď, Petr
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:22Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:22Z
dc.date.issued 2024-12-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58452
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá návrhem projektu hodnocení zákazníků přepravní společnosti s cílem rozšířit portfolio nabízených služeb. Hlavním cílem práce bylo vytvořit projekt, který představí efektivní a prakticky využitelný systém hodnocení zákazníků. Hlavním pilířem byla vícekriteriální metoda, jež slouží jako základní nástroj pro vyhodnocení zákaznické struktury. Na základě zjištěných výsledků jsou navrženy konkrétní kroky vedoucí k implementaci hodnoticího systému do praxe. Práce tak přináší komplexní řešení, které může firmě pomoci při strategickém rozhodování a rozvoji vztahů se zákazníky.
dc.format 75
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vícekriteriální metoda cs
dc.subject projekt cs
dc.subject hodnocení cs
dc.subject zákaznická spokojenost cs
dc.subject zákaznická loajalita cs
dc.subject multicriteria method en
dc.subject project en
dc.subject evaluation en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject customer loyalty en
dc.title Projekt hodnocení zákazníků přepravní společnosti s cílem rozšíření portfolia nabízených služeb
dc.title.alternative The Project of Evaluating the Customers of the Transport Company with the Aim of Expanding the Portfolio of Sevices Offered
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Molnár, Vieroslav
dc.date.accepted 2025-05-28
dc.description.abstract-translated Master's thesis deals with the design of a customer evaluation project for a transport company with the aim of expanding the portfolio of services offered. The main objective of the thesis was to create a project that would present an effective and practically usable customer evaluation system. The main pillar was the multi-criteria method, which serves as a basic tool for evaluating the customer structure. Based on the results obtained, specific steps are proposed to implement the evaluation system into practice. The thesis thus brings a comprehensive solution that can help the company in strategic decision-making and development of customer relationships.
dc.description.department Ústav logistiky
dc.thesis.degree-discipline Bezpečnost logistických systémů cs
dc.thesis.degree-discipline Security of Logistic Systems en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Bezpečnost společnosti cs
dc.identifier.stag 71202
dc.date.submitted 2025-04-22


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account