Projekt hodnocení zákazníků přepravní společnosti s cílem rozšíření portfolia nabízených služeb
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Projekt hodnocení zákazníků přepravní společnosti s cílem rozšíření portfolia nabízených služeb |
| Autor: |
Horehleď, Petr
|
| Vedoucí: |
Taraba, Pavel
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá návrhem projektu hodnocení zákazníků přepravní společnosti s cílem rozšířit portfolio nabízených služeb. Hlavním cílem práce bylo vytvořit projekt, který představí efektivní a prakticky využitelný systém hodnocení zákazníků. Hlavním pilířem byla vícekriteriální metoda, jež slouží jako základní nástroj pro vyhodnocení zákaznické struktury. Na základě zjištěných výsledků jsou navrženy konkrétní kroky vedoucí k implementaci hodnoticího systému do praxe. Práce tak přináší komplexní řešení, které může firmě pomoci při strategickém rozhodování a rozvoji vztahů se zákazníky. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58452
|
|
Datum:
|
2024-12-02 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav logistiky |
|
Studijní obor:
|
Bezpečnost logistických systémů |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet