Projekt hodnocení zákazníků přepravní společnosti s cílem rozšíření portfolia nabízených služeb

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt hodnocení zákazníků přepravní společnosti s cílem rozšíření portfolia nabízených služeb

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt hodnocení zákazníků přepravní společnosti s cílem rozšíření portfolia nabízených služeb
Autor: Horehleď, Petr
Vedoucí: Taraba, Pavel
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá návrhem projektu hodnocení zákazníků přepravní společnosti s cílem rozšířit portfolio nabízených služeb. Hlavním cílem práce bylo vytvořit projekt, který představí efektivní a prakticky využitelný systém hodnocení zákazníků. Hlavním pilířem byla vícekriteriální metoda, jež slouží jako základní nástroj pro vyhodnocení zákaznické struktury. Na základě zjištěných výsledků jsou navrženy konkrétní kroky vedoucí k implementaci hodnoticího systému do praxe. Práce tak přináší komplexní řešení, které může firmě pomoci při strategickém rozhodování a rozvoji vztahů se zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58452
Datum: 2024-12-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav logistiky
Studijní obor: Bezpečnost logistických systémů


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet