Projekt zvýšení prodeje vína ve vybrané vinotéce

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zvýšení prodeje vína ve vybrané vinotéce

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zvýšení prodeje vína ve vybrané vinotéce
Autor: Pazourová, Veronika
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového projektu zaměřeného na zvýšení prodeje vín ve vybrané vinotéce. Cílem práce je na základě teoretických poznatků, situačních analýz a výsledků marketingového šetření navrhnout soubor konkrétních opatření, která povedou ke zlepšení marketingové komunikace, posílení vztahů se zákazníky a růstu tržeb. Práce využívá metody analýzy, syntézy, komparace, indukce a dedukce. Součástí projektu je návrh modernizace věrnostního programu, zavedení e-shopu, posílení online komunikace a pořádání řízených degustací. Výsledky práce mohou sloužit jako praktický nástroj pro vedení vinotéky při plánování a realizaci marketingových aktivit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58249
Datum: 2025-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet