Projekt zvýšení prodeje vína ve vybrané vinotéce
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Projekt zvýšení prodeje vína ve vybrané vinotéce |
| Autor: |
Pazourová, Veronika
|
| Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového projektu zaměřeného na zvýšení prodeje vín ve vybrané vinotéce. Cílem práce je na základě teoretických poznatků, situačních analýz a výsledků marketingového šetření navrhnout soubor konkrétních opatření, která povedou ke zlepšení marketingové komunikace, posílení vztahů se zákazníky a růstu tržeb. Práce využívá metody analýzy, syntézy, komparace, indukce a dedukce. Součástí projektu je návrh modernizace věrnostního programu, zavedení e-shopu, posílení online komunikace a pořádání řízených degustací. Výsledky práce mohou sloužit jako praktický nástroj pro vedení vinotéky při plánování a realizaci marketingových aktivit. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58249
|
|
Datum:
|
2025-02-10 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet