Role asistenta pedagoga při primárním vzdělávání žáků s tělesným postižením

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role asistenta pedagoga při primárním vzdělávání žáků s tělesným postižením

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hanková, Magdalena
dc.contributor.author Vrágová, Zuzana
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:04Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:04Z
dc.date.issued 2025-01-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58097
dc.description.abstract Bakalářská práce zkoumá roli asistenta pedagoga při inkluzivním vzdělávání žáků s vrozeným tělesným postižením na prvním stupni základních škol. Teoretická část poskytuje přehled definic, příčin a možností rehabilitace, dále pak právní rámec a opatření pro inkluzi. Praktická část vychází z rozhovorů se šesti asistenty z oblasti Zlínského kraje, jejichž zkušenosti doplňují teoretický rámec praxe.
dc.format 70 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject asistent pedagoga cs
dc.subject inkluzivní vzdělávání cs
dc.subject žáci s vrozeným tělesným postižením cs
dc.subject primární vzdělávání cs
dc.subject speciální vzdělávací potřeby cs
dc.subject podpora ve vzdělávání cs
dc.subject teaching assistant en
dc.subject inclusive education en
dc.subject pupils with congenital physical disabilities en
dc.subject primary education en
dc.subject special educational needs en
dc.subject educational support en
dc.title Role asistenta pedagoga při primárním vzdělávání žáků s tělesným postižením
dc.title.alternative The Role of a Teaching Assistant in the Primary Education of Pupils with Physical Disabilities
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kroutilová Nováková, Radana
dc.date.accepted 2025-06-09
dc.description.abstract-translated The Bachelor's thesis examines the role of the teaching assistant in the inclusive education of students with congenital physical disabilities at the primary level of elementary schools. The theoretical section provides an overview of definitions, underlying causes, and rehabilitation options, along with the legal framework and measures supporting inclusion. The practical section is based on interviews with six teaching assistants from the Zlín Region, whose experiences complement the theoretical framework of practice.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 70692
dc.date.submitted 2025-04-28


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account