Autoregulace chování žáků SOŠ v závislosti na rodinném prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Autoregulace chování žáků SOŠ v závislosti na rodinném prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Spáčilová, Kamila
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:03Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:03Z
dc.date.issued 2025-01-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58086
dc.description.abstract Předkládaná bakalářská práce na téma "Autoregulace chování žáků SOŠ v závislosti na rodinném prostředí" je zaměřena na problematiku autoregulace chování u adolescentů ve vztahu k jejich rodinnému prostředí, konkrétně k subjektivně vnímanému socioekonomickému statusu rodiny. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. V teoretické části je nejprve vymezen pojem autoregulace, dále je představeno vývojové období adolescence a v závěru je prostor věnován problematice rodinného prostředí se zaměřením na socioekonomický status rodiny. Praktická část představuje výsledky kvantitativního výzkumu, jehož hlavním cílem bylo zjistit, zda existuje souvislost mezi mírou autoregulace chování žáků SOŠ a socioekonomickým statusem rodiny
dc.format 85 s. (153 802 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject autoregulace chování cs
dc.subject seberegulace cs
dc.subject adolescence cs
dc.subject rodinné prostředí cs
dc.subject socioekonomický status rodiny cs
dc.subject dotazník SRQ-CM cs
dc.subject MacArthurův žebřík cs
dc.subject self-regulation of behaviour en
dc.subject adolescence en
dc.subject family environment en
dc.subject family socioeconomic status en
dc.subject SRQ-CM questionnaire en
dc.subject MacArthur scale of subjective social status en
dc.title Autoregulace chování žáků SOŠ v závislosti na rodinném prostředí
dc.title.alternative Self-regulation of the Behavior of Secondary School Students Depending on the Family Environment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2025-06-09
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis presented on me on the topic "Self-regulation of behaviour of secondary school students depending on the family environment" is focused on the issue of self-regulation of adolescents´ behaviour in relation to their family environment specifically to the subjectively perceived socioeconomic status of the family. The work is divided into two main parts. In the theoretical one, the concept of self-regulation is first defined after that the developmental period of adolescence is introduced and in conclusion attention is paid to the issue of the family environment with a focus on the socioeconomic status of the family. The practical part presents the results of quantitative research the main goal of which was to determine whether there is a connection between the level of self-regulation of behaviour of secondary school students and the socioeconomic status of the family.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 70679
dc.date.submitted 2025-04-22


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account