Výzkum komunikačního účinku propagace firmy GOTECH s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Baroň, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Solařová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T14:53:46Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T14:53:46Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5804
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace firmy GOTECH s.r.o. Rozbor probíhá u všech druhů marketingové komunikace aplikovaných v uvedené firmě. První skupinu tvoří reklama a její použití přes různé typy médií. Druhou skupinu tvoří různé varianty podpory prodeje. Dále je analyzováno využívání přímého marketingu a public relation. Velký díl pozornosti je věnován osobnímu prodeji. V další části práce je posouzeno využití produktů marketingové komunikace. Zejména je navrženo rozložení produktové skladby. Následným cílem je optimalizace vynaložených nákladů na vhodnou formu marketingové komunikace. |
cs |
dc.format |
66 s., 2 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
856857 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
přímý marketing
|
cs |
dc.subject |
public relation
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.subject |
sales promotions
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
public relation
|
en |
dc.title |
Výzkum komunikačního účinku propagace firmy GOTECH s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The communication effect research of promotion of the company GOTECH p.l.c. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2008-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis discusses the analysis of marketing communication of the company GOTECH. The analysis is conducted in all types of marketing communication applied in the presented company. The first group is composed by advertising and its using through various types of media. The second one consists of various types of sales promotion. Next, using of direct marketing and public relations are analyzed. The large part of attention is payed to personal selling. Another part of this Bachelor thesis proposes an utilization of offered products. In particular, a spreading of product composition is proposed. The optimalization of expended costs on suitable form of marketing communication is suggested especially. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
9654
|
|
dc.date.assigned |
2008-02-26 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account