Výzkum komunikačního účinku propagace firmy GOTECH s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Výzkum komunikačního účinku propagace firmy GOTECH s.r.o. |
Author: |
Solařová, Eva
|
Advisor: |
Baroň, Pavel
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace firmy GOTECH s.r.o. Rozbor probíhá u všech druhů marketingové komunikace aplikovaných v uvedené firmě. První skupinu tvoří reklama a její použití přes různé typy médií. Druhou skupinu tvoří různé varianty podpory prodeje. Dále je analyzováno využívání přímého marketingu a public relation. Velký díl pozornosti je věnován osobnímu prodeji. V další části práce je posouzeno využití produktů marketingové komunikace. Zejména je navrženo rozložení produktové skladby. Následným cílem je optimalizace vynaložených nákladů na vhodnou formu marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5804
|
Date:
|
2008-04-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
9654
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account