Klima třídy na 2. stupni základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Klima třídy na 2. stupni základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Sekáčová, Veronika
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:01Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:01Z
dc.date.issued 2025-01-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58024
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou školního klimatu na 2. stupni základní školy. Školní třída není pouze místem vzdělávání, ale také prostředím pro socializaci, budování vztahů a rozvoj klíčových kompetencí, které ovlivňují život žáků i jejich budoucí uplatnění ve společnosti. Práce analyzuje aktuální a preferované klima školní třídy a zkoumá rozdíly v jeho vnímání z pohledu pohlaví. Cílem je zjistit, jak žáci vnímají současné prostředí ve třídě, co by si přáli zlepšit, a jakým způsobem se jejich vnímání liší mezi chlapci a dívkami.K výzkumu jsme použili standardizovaný dotazník CES.
dc.format 72 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Školní třída cs
dc.subject žák cs
dc.subject klima školní třídy cs
dc.subject prostředí cs
dc.subject klima výuky cs
dc.subject Classroom en
dc.subject student en
dc.subject classroom climate en
dc.subject environment en
dc.subject teaching climate en
dc.title Klima třídy na 2. stupni základní školy
dc.title.alternative Classroom Climate at the Second Stage of Elementary School
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2025-06-09
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis addresses the issue of classroom climate at the lower secondary level of elementary school. A classroom is not only a place for education but also an environment for socialization, relationship-building, and the development of key competencies that influence students' lives and their future integration into society. The thesis analyzes the current and preferred classroom climate and examines differences in its perception based on gender. The aim is to identify how students perceive the current environment in the classroom, what they would like to improve, and how their perceptions differ between boys and girls. For the research, we used the standardized CES questionnaire.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 70595
dc.date.submitted 2025-04-24


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account