Klima třídy na 2. stupni základní školy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Klima třídy na 2. stupni základní školy |
| Autor: |
Sekáčová, Veronika
|
| Vedoucí: |
Hrbáčková, Karla
|
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou školního klimatu na 2. stupni základní školy. Školní třída není pouze místem vzdělávání, ale také prostředím pro socializaci, budování vztahů a rozvoj klíčových kompetencí, které ovlivňují život žáků i jejich budoucí uplatnění ve společnosti. Práce analyzuje aktuální a preferované klima školní třídy a zkoumá rozdíly v jeho vnímání z pohledu pohlaví. Cílem je zjistit, jak žáci vnímají současné prostředí ve třídě, co by si přáli zlepšit, a jakým způsobem se jejich vnímání liší mezi chlapci a dívkami.K výzkumu jsme použili standardizovaný dotazník CES. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58024
|
|
Datum:
|
2025-01-23 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
|
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet